سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف مرگبار مسیر زاهدان- میرجاوه / ۶ نفر در دم جان باختند

  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  گفت: متاسفانه در حادثه رانندگی ۶ نفر از سرنشینان دو خودرو وانت تویوتا و سواری پراید" به علت شدت حادثه جان خود را از دست داده اند.

  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  گفت:ساعت ۷:۰۹ صبح امروز تصادف منجر به حبس توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم امداد ونجات از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در مسیر زاهدان - میرجاوه اعزام کرد.

وی اظهار داشت : با رسیدن آتش نشانان مشاهده شد دو دستگاه خودرو "وانت تویوتا و سواری پراید" به شدت با یکدیگر برخورد که ۲ نفر از سرنشینان سواری پراید در میان خودروی درهم پیچیده محبوس، دو نفر توسط شهروندان خارج شده و همچنین دونفر دیگر قبل از رسیدن آتش نشانان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده بودند.

 شهریاری گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن با استفاده از تجهیزات تخصصی در کمترین زمان ممکن اقدام به خارج کردن راننده و سرنشین سواری پراید نموده که متاسفانه پس از تایید عوامل اورژانس به علت شدت جراحات وارده در لحظات اولیه حادثه فوت کرده بودند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.