سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز تسهیلات زایمانی پیرسهراب چابهار افتتاح شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مرکز تسهیلات زایمانی در بخش پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار با هدف خدمات رسانی به ۳۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه افتتاح شد.

 سعید موحد  اظهارداشت: این مرکز با زیربنای ۱۵۰ مترمربع و با اعتباری بیش‌از ۱۵ میلیارد ریال در مدت زمان چهار ماه توسط خیران ساخته و از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تجهیز شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز به حدود ۲۰۰ مادر باردار منطقه پیرسهراب خدمات بهداشتی لازم را ارائه می‌کند، افزود: با افتتاح این طرح بهداشتی و درمانی یکی از مطالبات اساسی و مورد نیاز مردم بخش پیرسهراب محقق شد و علاوه‌بر خدمات رسانی به بیماران پیرسهراب، باعث تسریع در خدمات رسانی به بیماران بخش تلنگ قصرقند و روستاهای پایین دست سدزیردان نیز خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: افتتاح مرکز دیالیز بخش پلان یکی دیگر از طرح‌های مهم است که با توجه به مخاطرات فراوان جاده‌ای و فرآیند زمانبر دیالیز و همچنین به منظور رفاه حال بیماران به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این مرکز با ۲ تخت فعال و ۲ دستگاه دیالیز با اعتباری بیش‌از ۲۵ میلیارد ریال برای خدمات رسانی به ۳۰ بیمار دیالیزی افتتاح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.