سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان طرح های پژوهشی کانون‌های مساجد کردستان

فراخوان پژوهشی در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی - پژوهشی و مقاله منتشر شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در راستای ترویج و تشویق به پژوهش بین بچه‌های مسجد، کارکنان این ستاد و تجلیل از مقام شامخ علمی پژوهشگران، فراخوان پژوهشی را منتشر کرده است، گفت: این فراخوان در پنج بخش مختلف و به مناسبت هفته پژوهش منتشر شده است.

«بهزاد کیامهر» افزود: این فراخوان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی- پژوهشی و مقاله اعلام شده است.

او با اشاره به شرایط شرکت در این فراخوان بیان کرد: فراخوان پژوهش در کلیه حوزه‌های که در راستای اهداف سازمانی و رسالت کانون‌های مساجد باشد، پذیرفته می‌شود.

کیامهر داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های پژوهشی، داشتن نمره کسب شده برای پایان نامه‌ها در یکی از مقاطع تحصیلی تکمیلی، آثار مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، عضو بودن پژوهشگر در یکی از کانون‌های تابعه استان را از دیگر شرایط شرکت در این فراخوان برشمرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین گفت: مقالات باید دارای درجه علمی ISI، ISC، علمی پژوهشی، علمی ترویجی، Q۱، Q۲، Q۳، Q۴ ثبت شده در یکی از مجلات یا ژورنال‌های معتبر و یا پایگاه‌های استنادی بالا باشد.

او  اضافه کرد: افرادی که از نظر هیئت داوران بیشترین امتیاز را کسب نمایند با اعطای جوایز نفیس و لوح تقدیر هفته پژوهش تجلیل می‌شود و به پژوهش‌هایی که در راستای تقریب، مساجد، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی باشند جوایز ویژه تعلق می‌گیرد.

کیامهر مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آذرماه جاری اعلام و یادآوری کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۸۱۷۱۰۲۸۲ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.