سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر خدمات سلامت در هشترود

دفتر خدمات سلامت تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در شهرستان هشترود افتتاح شد.

این دفتر صدور کارت بهداشت، اجرای خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی اصناف و اماکن عمومی، آموزش بهداشت اصناف و صدور گواهینامه بهداشتی را انجام خواهد داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در آیین افتتاح این دفتر از وعده ۵ میلیارد تومانی وزارتخانه برای تعویض و تجهیز دستگاه‌های آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

دکتر سلیمان جعفرزاده گفت: برای رفع مشکل آزمایشگاه هم ۵ میلیارد تومان از وزاتخانه قول گرفته ایم، اما هنوز تخصیص نیافته است تا بتوانیم از آن در تجهیز آزمایشگاه استفاده کنیم.

او  گفت: با توجه به اینکه اکثر لوازم آزمایشگاه فعلی بیمارستان قدیمی است و بعضی از قطعات نیز در مواقعی با مشکل مواجه می‌شوند و تهیه قطعه جدید نیز برای این دستگاه هم زمان بر است و گا‌ه پیدا نمی‌شود به همین دلیل قرار بر این شد که در سریع‌ترین زمان همه قطعات کهنه آزمایشگاه تعویض و لوازم جدید و به روز جایگزین قطعات کهنه شود.

او اضافه کرد: دستگاه CRM به تازگی در بیمارستان نصب شده و در اختیار بیمارانی که اعمال جراحی و ارتوپدی انجام داده اند قرار گرفته است و در این مورد مشکلی نداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود افزود: خوشبختانه مجوز استخدام ۴ راننده جدید آمبولانس صادر شده است که به زودی مراحل استخدام آن‌ها نهایی می‌شود و برای مقاوم سازی بیمارستان امام حسین (ع) نیز مبلغ ۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و با یک شرکت قرار اجرای کار منعقد شده است.

دکترجعفرزاده  یادآور شد: دستگاه سی تی اسکن نیز تحویل داده شده است، اما برای نصب و قطعات جانبی آن هزینه جداگانه‌ای مورد نیاز بود که با تامین آن و اتمام عملیات مقاوم سازی ساختمان، مکان نصب این دستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.