سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه دستاورد‌های پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

هشتمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز در دانشگاه باقرالعلوم (ع) قم آغاز به کار کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: با برپایی این نمایشگاه علاوه بر مقالات، مجلات و تحقیقات اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه و دانشگاه باقرالعلوم (ع)، ۱۸۰ عنوان کتاب با محوریت سبک زندگی اسلامی و مبانی اخلاقی ارائه شده است.

او افزود: ارائه آثار فناوری ازجمله نرم افزار‌های قرآنی برای سنین مختلف از دیگر برنامه‌های است که به‌مناسبت هفته پژوهش در این نمایشگاه ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آئین افتتاح این نمایشگاه، رسالت مهم پژوهشگاه‌ها و محققان دینی و حوزوی را تحقق جهاد تبیین توصیف کرد و گفت: امروز نیاز جامعه محققان، پژوهشگران و مبلغانی هستند که با مطالعه و تلاش فراوان علمی بتوانند، شبهات و پرسش‌های نسل امروز را پاسخ دهند.

او افزود: در اتفاقات اخیر و اغتشاشاتی که حاصل تلاش دشمن در جنگ ترکیب است، به افکار و عقاید نسل جوان و عموم مردم حمله شده است که باید برای بی اثر شدن توطئه‌های جنگ نرم دشمن، برنامه ریزی دقیق و کارشناسی انجام شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: اثر بخشی بهتر و موثرتر پژوهش‌ها و تحقیقات در گرو حضور میدانی پژوهشگرانی است که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند و فقط به مطالعه و جلسات اداری بسنده نمی‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.