سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوادکوهی: خوشحالم که جردن باروز را در کشور خودش شکست دادم

علی سوادکوهی گفت: برای من بسیار مهم بود بتوانم جردن باروز آمریکایی را در کشور خودش شکست دهم و خوشحالم که به این مهم رسیدم.

سایت اتحادیه جهانی کشتی پس از دیدار فینال رقابت‌های جام جهانی بین تیم‌های ایران و آمریکا ضمن گزارش این رقابت، مصاحبه‌ای را نیز با علی سوادکوهی منتشر کرده است.

علی سوادکوهی درباره پیروزی مقابل جردن باروز گفت: می‌دانستم که عقب هستم، اما به این فکر کردم که رو به جلو حرکت کنم و حالت تهاجمی به خود بگیرم. یک فرصت را برای گرفتن امتیاز از دست دادم، اما از دقیقه اول می‌دانستم که او اشتباه می‌کند.

وی تصریح کرد: خوشحال هستم که به‌عنوان اولین ایرانی، بارزو را شکست دادم و مهم‌تر اینکه او را در کشور خودش مغلوب کردم. از حمایت مردم ایران و مربیان، احساس خوشبختی می‌کنم. مربیان مخصوصا پژمان درستکار انرژی زیادی به من داد و او اطمینان داشت که من پیروز میدان خواهم شد.

در دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد که در شهر کورالویل ایالت آیووا میان دو تیم ایران و آمریکا برگزار شد علی سوادکوهی قهرمان آسیا در وزن ۷۹ کیلوگرم مقابل جردن باروز دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک (۶ طلا و ۳ برنز جهان و یک طلای المپیک) با نتیجه ۶ بر ۶ به برتری رسید تا اولین کشتی گیر ایرانی باشد که موفق به شکست این کشتی گیر آمریکایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
U-238
۲۲:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
پسر حالمو خوب کردی. برای یه لحظه تمام غمهای عالم رو فراموش کردم. خدا خیرت بده بابا.