سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۵۳۹ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت و شناسایی ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان خبر داد.

حسین برزگر گفت: امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ طرح کشاورزی و غیر کشاورزی در سطح ۱۳ هزار هکتار در استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ۲۰۰ پلاک در قالب ۱۰۶ پرونده در سطح ۸۳ هزار هکتار در کارگروه رفع تداخلات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت منجر به یک هزار و ۲۴۶ مورد اخطاریه، ۹۵ مورد حکم و ۵۳۹ مورد تخریب تبصره ۲ ماده ۱۰ شد.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این عملکرد سبب شد تا مدیریت امور اراضی استان رتبه برتر واگذاری اراضی و کنترل ساخت‌وساز در کشور را از آن خود کند.

برزگر تامین امنیت غذایی را از مهمترین اهداف وزارت جهادکشاورزی دانست و گفت: لازمه تحقق این مهم حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز است.

وی ارائه نکردن خدمات به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان را از مهمترین عوامل بازدارنده در این خصوص عنوان کرد و افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست می‌شود تا قبل از ارائه هرگونه خدماتی به اینگونه ساخت‌وساز‌ها از ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلام بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.