سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان ۴۰ سال بلاتکلیفی اراضی گلبافت شاهین شهر

طرح محله گلبافت شهرستان شاهین شهرومیمه با تامین خدمات مناسب و پیش بینی حریم‌های مربوطه تصویب و شهرداری متعهد به اجرای آن شد.

در حاشیه جلسه کمیسیون ماده پنج شهر‌های استان که به میزبانی شاهین شهر برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به مشکل چندین ساله مالکان محله گلبافت گفت: با اینکه زمین‌های این منطقه دارای سند تک‌برگ و تفکیک‌شده بود، بیش از چهار دهه بلاتکلیف مانده و فاقد مجوز ساخت بود.

مهران زینلیان با اشاره به نارضایتی مالکان از این روند اظهار کرد: طرح محله گلبافت با رعایت حداکثری حقوق مکتسبه، تامین خدمات مناسب در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، انتظامی و ... همچنین پیش بینی حریم‌های مربوط تصویب و شهرداری متعهد به اجرای طرح شد.

او همچنین در خصوص طرح ملی نهضت ملی مسکن و احداث بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در شهرستان شاهین شهرومیمه گفت: درباره طرح سایت ۱۴۷ هکتاری شاهین شهر، مشاور طرح نظر خود را ارائه کرد و در نهایت به منظور تسریع در اجرای آن مقرر شد با رعایت همه سرانه‌های خدماتی و با حداکثر تامین خدمات مورد نیاز فرآیند جمعیت گذاری در سایت آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های خدماتی متوازن با ساخت و ساز مسکن، اظهار کرد: مقرر شد در طرح‌های نهضت ملی مسکن خدمت رسانی، ارتقای کیفیت زندگی و تامین دسترسی‌های مناسب مدنظر قرار بگیرد و نقشه‌های مربوط برای تایید اعضای کمیسیون ماده ۵ و طی مراحل قانونی ارسال شود.

زینلیان بیان کرد: در این نشست درباره طرح توسعه مسکن شهر گرگاب همچنین تعیین محل ایستگاه پمپاژ و تسریع در اجرای مراحل قانونی شبکه فاضلاب این شهر نیز تصمیم گیری شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.