سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۹۹ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی خوزستان

۹۹ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی فعال در خوزستان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه انجام شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: دربازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی، ۸ هزار و ۲۳۳ پرونده تخلف صنفی در استان از سوی بازرسان این اداره کل تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد، در این بازرسی‌ها ۹ هزار و ۱۷۸ مورد تخلف کشف شده است.

حمیدرضا فلاح می گوید: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف در این مدت بیش از ۸ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۴۳۱ میلیون و ۶۱۸ هزار ریال است و بیشترین پرونده‌های تشکیل مربوط به بخش میوه و تره بار و عمده فروش‌ها بود.

به گفته او در این مدت ۴۰ هزار و ۱۸۹ گزارش و شکایت مردمی دریافت شده که یکهزار و ۶۲ مورد کتبی و ۳۹ هزار و ۱۲۷ مورد تلفنی بوده است.

این مقام مسئول می‌گوید: بازرسی‌های انجام شده در خصوص کالا‌های هدف (گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، قند و شکر و روغن نباتی) ۱۸ هزار و ۸۰۷ مورد است که ۹۷۹ فقره پرونده تخلف‌های صنفی به ارزش بیش از ۵ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۸۵۶ میلیون و ۳۱۹ هزار ریال بود که پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از؛ گرانفروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، قاچاق و... از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری اداره کل صمت با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد و در گشت مشترک به صورت کارشناسی‌تر به موضوع تخلف‌های صنفی پرداخته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.