سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ضبط تصویری مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن کریم

ضبط تصویری رشته حفظ کل مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ضبط تصویری رشته حفظ کل مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در دو بخش خواهران و برادران از صبح روز یکشنه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ به صورت برخط در مرکز امور قرَآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

ضبط این مرحله از مسابقات به مدت ۵ روز و با حضور ۲۷ شرکت کننده خواهر و ۵۶ شرکت کننده برادر ادامه خواهد داشت که در بخش خواهران هدایت حفاظ بر عهده استاد غصون مسلمی و در بخش برادران استاد معتز آقایی خواهد بود.

شایان ذکر است ضبط تصویری رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل بر اساس شیوه نامه و قرعه‌هایی که از قبل توسط مرکز امور قرآنی به متسابقین بین المللی  بین المللی ابلاغ شده بود توسط خود شرکت کنندگان انجام و به ستاد مسابقات ارسال گردیده است.

خاطر نشان می‌گردد داوری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش خواهران و برداران در مرحله مقدماتی به صورت ارزیابی فایل‌های تصویری ضبط شده در دی ماه به میزبانی مشهد مقدس و مرحله نهایی در اواخر بهمن ماه به صورت حضوری در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.