سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوه نوین پرورش مرغ برای اولین بار در استان یزد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در مجموعه تازه افتتاح شده مرغداری در بافق، شیوه نوین پرورش مرغ با تنظیم نور و تولید تخم مرغ رسمی انجام می‌شود.

محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: روش شیوه نوین پرورش مرغ برای اولین بار در استان یزد و به همت  حسنی نژاد جوان بافقی در شهرستان بافق رقم خورده است.

او بیان کرد: ما توانستیم با تسهیلاتی که از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اهدا کردیم، از این شیوه نوین پرورش مرغ حمایت کنیم.

محمدپناه خاطرنشان کرد: در این زمینه می‌توانیم تا یک و نیم برابر افزایش و رشد در تولید تخم مرغ این مجموعه، داشته باشیم و تصمیم داریم با در اختیار قرار دادن تسهیلات ویژه، این مجموعه را توسعه دهیم.

او تصریح کرد: بنیاد برکت در طی سه سال گذشته بیش از چهار هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی داشته است که در این طرح‌ها ۱۲ هزار نفر مشغول به کار شدند و امسال نیز قرار است به تنهایی بیش از چهار هزار طرح اشتغال زایی و ۱۲ هزار شغل ایجاد کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان داشت: از هرتولیدی و هر متقاضی بنا به نیاز شهر، روستا و استان ما می‌توانیم با در اختیار قرار دادن نهاده‌های دامی و خریداری محصولاتشان تا پنج سال حمایت کنیم که این باعث می‌شود شغل‌ها پایدار و همواره در حال ارتقا و رشد باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.