سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل تپه‌های کوی رمضان اهواز به تفرجگاه کوهستانی

شهرداری منطقه هفت اهواز در نظر دارد از تپه‌های واقع در کوی رمضان برای ایجاد تفرجگاه بزرگ کوهستانی اقدام کند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت: جمعی از مدیران ارشد شهرداری اهواز به منظور ایجاد یک تفرجگاه کوهستانی از تپه‌های واقع در کوی رمضان بازدید کردند.

فرامرز نجف‌پور می گوید: ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه هفت از قبیل حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی، مجاورت با رودخانه کارون، آثار و تپه‌های باستانی واقع در پارک کوهساران، قبرستان ارامنه و آشوریان و همچنین تپه‌های واقع در کوی رمضان یک فرصت بسیار خوب را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه به وجود آورده است.

او گفت: یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در منطقه هفت که این منطقه را نسبت به دیگر مناطق شهرداری اهواز متفاوت کرده است، تپه‌های کوهستانی در کوی رمضان و کوی آل صافی است.

به گفته این مقام مسئول شهرداری منطقه هفت در نظر دارد تا از تپه‌های واقع در کوی رمضان جهت ایجاد و احداث تفرجگاه بزرگ کوهستانی اقدام کند.

نجف پور می گوید: این پارک کوهستانی در آینده نزدیک می‌تواند یکی از مناطق نمونه گردشگری در غرب کشور تبدیل شود و پروژه تپه‌های تفرجگاهی می‌تواند به بام اهواز تبدیل شود و شهروندان جهت گذران اوقات فراغت و یا کوهپیمایی به آنجا مراجعه کنند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت: احداث تپه‌های تفرجگاهی علاوه بر رفاه حال شهروندان و رونق اقتصادی منطقه می‌تواند باعث ایجاد امنیت و ارزش افزوده در منطقه نیز شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.