سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از یادمان شهید مدافع امنیت در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

در گرامیداشت روز دانشجو یادمان دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه شهید رضا الماسی با حضور خانواده شهید در این شهر رونمایی شد.

 سرهنگ شهید رضا الماسی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه ۲۳ آبان امسال به دست اغتشاشگران در بوکان به فیض شهادت نایل آمد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از یادمان شهید مدافع امنیت در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: آرامش، امینت و سربلندی ایران اسلامی از برکت خون‌های شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت است.

آقای علیزاده افزود: دشمنی که توانایی رودروشدن با قدرت نظامی مردم ایران را ندارد با سوءاستفاده از مطالبات مردمی درصدد برهم زدن آرامش در کشور است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از قدرت‌های برتر نظامی در منطقه است افزود: اروپایی‌ها و آمریکا با صد‌ها رسانه رادیویی، تلویزیونی و مجازی در صدد برافروختن آتش در کشورمان هستند.

عضو کمیسیون امنیت مجلس ادامه داد: پس از حوادث اخیر یکی از سفارت‌های غربی به مسئولان کشور پیام فرستاده که شما خواسته ما را در برجام قبول کنید تا ما از تحریک و پشتیبانی اغتشاشگران دست برداریم.

آقای علیزاده افزود: این خواسته غربی‌ها نشان از عمق تلاش آن‌ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و برهم زدن امنیت در کشور است.

وی با بیان اینکه امنیت یک کشور در هیچ جای دنیا شوخی بردار نیست افزود: به شهادت رساندن ماموران تامین امنیت کشور، آتش زدن بانک و تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم چیزی جز اغتشاش و برهم زدن امنیت نیست.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول سال ده‌ها تجمع و اعتراض مردمی و صنفی در مقابل مجلس شورای اسلامی با آرامش برگزار می‌شود ولی آنچه در هفته‌های گذشته در کشور روی داده تامین خواسته‌های دشمن و برهم زدن آرامش در کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.