سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش:

فعالیت‌های محیط زیستی در مدارس تداوم خواهد داشت

مدیر دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مطابق با تفاهم نامه منعقد شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست مقرر شده فعالیت‌های محیط زیستی درمدارس تداوم خواهد داشت.

اعظم گودرزی مدیر دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش شامگاه شنبه در آیین افتتاح یک مدرسه محیط زیستی در استان زنجان، به مشکل محیط زیستی در جهان و اینکه کشور ایران نیز مشکلات متعددی در این بخش دارد اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع باید همه اقشار به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان آموزش‌هایی را در خصوص حفظ طبیعت و محیط زیست دریافت کنند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در استان زنجان ۲۰ مدرسه به عنوان مدرسه دوستدار محیط زیست تعریف شده است.

مدیر دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این مدارس تلاش می‌شود گروه‌های هدف، مسائل زیست محیطی از قبیل تفکیک زباله‌های تر و خشک و آموزش‌های مصرف بهینه انرژی را فرا بگیرند.

گودرزی تاکید کرد: بر این اساس دوره‌های ضمن خدمت آموزش محیط زیست برای فرهنگیان به ویژه مراقبان و رابطان سلامت و افراد فعال در این حوزه تعریف شده است.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت، دوستدار محیط زیست و محیط یار طبیعت هستند که آموزش‌ها را به همسالان و خانواده خود انتقال خواهند داد.

مدیر دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مطابق با تفاهم نامه منعقد شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست مقرر شده فعالیت‌های محیط زیستی در مدارس تداوم خواهد داشت.

گودرزی افزود: ادارات آموزش و پرورش استان‌هایی که با محیط زیست تعامل و برنامه ریزی دارند پس از اعلام آمادگی، تعداد این نوع مدارس را افزایش می‌دهند.

وی یاد آورشد: تا پایان سال تحصیلی جاری یک سوم مدارس در کشور دوستدار محیط زیست خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.