سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود اعتبارات برای نوسازی تجهیزات هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به کمبود اعتبارات برای نوسازی تجهیزات، گفت : جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیازمند امکانات و تجهیزات جدید است.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر به عنوان عضو شورای مدیریت بحران در کنار اداره کل مدیریت بحران برای پوشش امدادی حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: بعد از زلزله سال ۹۶ استان کرمانشاه از لحاظ تجهیزات و امکانات امدادی و لجستیک بسیار ضعیف شده و توجهی به آن نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه تجهیزات امدادی و لجستیکی، استان کرمانشاه نیازمند تقویت است که متأسفانه اعتبارات مورد نیاز استان‌ها برای تجهیز و نوسازی پایگاه‌های امدادی نیز تا کنون اختصاص نیافته است.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران بیان کرد: اداره‌کل مدیریت بحران در حوزه تجهیزات، احداث پایگاه و لجستیکی آمادگی کامل برای پیش بینی اعتبار لازم و پیشنهاد آن در بودجه سال آینده را دارد و با تمام توان برای تحقق این امر مهم تلاش خواهد کرد.

یگانه با تاکید بر اینکه در مقاطع گذشته جمعیت هلال احمر استان از همه لحاظ قوی بوده، گفت: با توجه به زلزله سال ۹۶ هلال احمر کرمانشاه از نظر تجهیزات و لجستیک ضعیف شده است، اما با مدیریت جدید به شرایط مساعد دست خواهد رسیده است و ما نیز تلاش می‌کنیم آنچه در شأن مردم استان است، تحقق یابد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.