سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی طرح احداث بازارچه‌های محلی در کرج

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی طرح «احداث بازارچه‌های محلی» خبر داد.

رامین بیرجانی گفت: در این جلسه که با حضور مدیران ارشد سازمان ساماندهی و مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، گفت: موضوعات اساسی که مبنای تصمیم‌گیری صحیح و منطقی از جمله محل اجرا، مشخصات طرح و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او می گوید: طی مدت اخیر با تعامل با مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و پیگیری‌های صورت پذیرفته فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی شناسایی شد که پس از بررسی فنی و اقتصادی اولیه به صورت رسمی به فراخوان گذاشته خواهد شد.
 
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی طی مدت اخیر جهت آسیب‌شناسی طرح های جاری و رفع مشکلاتی که منجر به کند شدن یا توقف طرح شده است، اقدام کرده و با بازدیدهای می‌دانی و جلسات مکرر درسطوح مدیران عالی و میانی استانی و شهری و به صورت کارشناسی پیگیر بوده است.
 
او می گوید: سعی ما بر این است بتوانیم با اصلاح فرآیندهای موجود مانع از ایجاد چالش جدی در طرح های آتی شویم.
 
بیرجانی گفت: بخشی از مشکلات و موانع حوزه سرمایه‌گذاری اغلب با کلانشهرهای کشور مشترک است که باید به صورت کلان و از طریق اصلاح ساختار، قوانین و دستورالعمل‌های فرادست و همچنین تأمین منابع مرتفع شود که در این راستا نیز این سازمان آئین نامه پیشنهادی خود را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.