سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در قزوین

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در ۲ بخش خواهران و برادران در دانشگاه فرهنگیان قزوین آغاز شد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته‌های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در ۲ بخش خواهران و برادران در دانشگاه فرهنگیان قزوین آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: این مسابقات در بخش نغمات دینی در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی بیان کرد:  امروز و فردا خواهران در رشته مدیحه سرایی، دعاخوانی و همخوانی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند و فردا بعدازظهر اختتامیه بخش خواهران برگزار‌ می‌شود.

به گفته وی؛ در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هم مسابقات در بخش برادران برگزار می‌شود و چهارشنبه ۲۳ آذر اختتامیه این مسابقات را خواهیم داشت.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: همه این تلاش‌ها و فعالیت‌ها و دورهمی‌ها به نام قرآن عظیم الشان و قرآن کریم برای این است که بگوییم که جامعه مسلمان و معتقد به کلمه الله، در این عصری که شیاطین و مستکبران عالم به دنبال آن هستند پرچم نورانی لااله الاالله را به زیر کشند و کلام حق را خاموش کنند، همیشه پای این کتاب الهی و آرمان‌های آن که برای هدایت بشر است، ایستاده است.

گفتنی است چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته‌های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در ۲ بخش خواهران و برادران از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.