سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت به نیمه راه رسید

دبیر المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، افزایش توان فنی و کیفی اکثر تیم‌ها در این دوره از مسابقات را نشان‌دهنده حرکت رو به رشد جریانی دانست.

هادی دبیر المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت با بیان این‌ که از مجموعه ۶ رشته ورزشی که در این دوره از المپیاد حضور دارند، مسابقات رشته‌های شنا، دارت و فوتسال با مشارکت گسترده دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته برگزار و برندگان این رشته‌ها نیز مشخص شده است، بیان داشت: با پایان رقابت‌ها در این سه رشته می‌توان گفت که سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت به نیمه راه خود رسیده است.

هادی همچنین بیان کرد: رشته شنا با مشارکت ۳۳ تیم، دارت ۴۲ تیم و فوتسال ۶۴ تیم در حالی به کار خود پایان داد که بر اساس اظهار نظر نمایندگان و ناظران کشوری فدراسیون‌های شنا، دارت و فوتسال که در این دوره مشارکت و همراهی بی‌دریغی داشته‌اند، سطح مسابقات نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته و تیم‌ها فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند.

وی افزایش توان فنی و کیفی اکثر تیم‌ها در این دوره از مسابقات را نشان‌دهنده حرکت رو به رشد جریانی دانست که وزارت بهداشت به‌منظور توسعه ورزش و افزایش نشاط و شادابی کارکنان خود آغاز کرده است و ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت مسئولین وزارت بهداشت شاهد ارتقاء و توسعه روزافزون ورزش‌های همگانی و قهرمانی در میان خانواده خدوم و ارزشمند نظام سلامت باشیم.

معاون اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این اداره کل را برنامه‌ریزی به‌منظور افزایش نشاط، شادابی و سلامت کارکنان عنوان کرد و برگزاری این المپیاد را نیز در این راستا دانست که برنامه‌های دیگری نیز در حال اجرا یا در دست اقدام است.

هادی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال با حضور ۴۹ تیم از سه‌شنبه ۱۶ آذر آغاز شده و مسابقات شطرنج از ۲۰ آذر و تنیس روی از ۲۱ آذر آغاز و پرونده این دوره از المپیاد نیز در ۲۵ آذر بسته خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.