سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش میزان بارندگی استان در پاییز امسال

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش میزان بارندگی استان در پاییز امسال به نسبت سال گذشته، گفت : بارش‌ها در زمستان امسال و بهار سال آینده امیدوار کننده است.

فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت بارش‌های سال زراعی جاری، گفت : در این مدت به طور میانگین ۳۸ میلی‌متر بارندگی در استان به ثبت رسیده که این میزان بارندگی نسبت به بلند مدت ۶۲ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی بیان داشت: میزان بارندگی در همین مدت در کرمانشاه ۲۱ میلی متر بوده که نسبت به بلندمدت ۷۴ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته میزان بارندگی در زمستان امسال و حتی فروردین سال آینده امیدوارکننده است، اما این میزان جبران کاهش بارندگی‌ها را نخواهد کرد.

دولتشاهی در مورد وضعیت هوای استان در هفته آینده افزود: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان همچنان تا اواسط روز دوشنبه هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر خواهد بود.

وی توضیح داد: از عصر دوشنبه تا پایان هفته به تناوب امواج ناپایداری جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این شرایط علاوه بر ابرناکی آسمان در بعضی ساعات سبب بارش پراکنده و وزش باد نیز در سطح استان خواهد شد.

دولتشاهی تصریح کرد: متوسط دمای هوا که در غالب نقاط، تا روز دوشنبه، به آرامی کاهش خواهد یافت؛ از روز سه شنبه (بویژه دمای شبانه) روندی رو به افزایش می‌یابد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.