سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکان ساخت پروژه‌های ۱۵۰۰متقاضی طرح ملی مسکن گیلان مشخص شد

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر برعهده این دستگاه است، گفت: با توجه به تامین زمین و آورده اولیه متقاضیان تاکنون مکان ساخت یک هزار و ۴۹۹ واحد مشخص شده است.

حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: ۳۸ هزار و۴۱۳ نفر در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد هشت هزار و ۳۲۲ نفر تایید نهایی شدند.

وی با بیان اینکه تخصیص پروژه بر اساس آورده متقاضیان و تامین زمین انجام می‌شود، عنوان کرد: تاکنون هفت هزار و ۹۲۹ نفر آورده اولیه خود را واریز کردن بنابراین باید برای آن‌ها تخصیص پروژه انجام شود که تاکنون پروژه‌های یک هزار و ۵۰۰ متقاضی تعیین شده است.

دائمی افزود: تا کنون ۲۹ هکتار برای شهر‌های زیر صد هزار نفر در قالب ۲ هزار و ۹۸۳ واحد در ۱۲ شهر و ۱۹ پروژه اختصاص یافته است که یک هزار و۶۶۲ واحد به صورت گروه‌های ساخت و یک هزار و ۳۹۲ واحدبه صورت بنیاد ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه علاوه بر شهر‌های زیر صدهزار نفر، بنیاد مسکن پروژه ۶۲۴ واحدی شهر رشت با پیشرفت متوسط ۱۸ درصد و ۳۶ واحدی انزلی با پیشرفت ۴۵ درصد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را برعهده دارد، پیش بینی کرد که دهه فجر امسال حدود ۲ هزار واحد از واحد‌های در اختیار بنیاد مسکن به بهره برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.