سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین وداع با نغمه خوان انقلاب در قطعه هنرمندان وادی رحمت تبریز برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه این هنرمند انقلابی، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام که عزیزترین سرمایه‌ی مردم است به‌کار گرفت گفت:استاد قره باغی از هنر و مایه‌ی هنر و ابزار هنر، حداکثر استفاده را کرد و لقب نغمه خوان انقلاب زیبنده این هنرمند فقید است.

رضوی خرم با اشاره به اینکه استاد اسفندیار قره باغی اهل تفکر بود افزود:هنر استاد حامل فکر بود و همواره آثار این هنرمند، جهت‌گیریش خیلی دقیق و روشن و درست بود.

استاندار با تاکید بر اینکه اسفندیار قره باغی اهل معامله نبود تصریح کرد:این هنرمند در برابر تهدید و تطمیع دشمنان سر خم نکرد.

ناظمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم با اظهار اینکه آن استاد فرزانه در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با فداکاری، هنر و استعداد خویش را به میدان آورد و با ارائه و اجرای بیش از ۸۰۰ سرود که تداعی گر حس وطن دوستی و میهنی با رنگ و بوی انقلابی هستن، هنرمندانه ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جامعه منتقل نمود گفت:سرود معروف «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» یکی از معروف‌ترین آثار این هنرمند مردمی به شمار می‌آید که در روز‌ها و ماه‌های پس از انقلاب زمزمه بسیاری از زنان و مردان هم روزگار ما بود.

او  در ادامه پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.