سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کوهبنان مطرح کرد؛

نمود بصیرت و معرفت جوانان در روز دانشجو

حجت الاسلام جعفری گفت: بصیرت و معرفت جوانان در روز دانشجو نمود داشت و شعار مرگ بر آمریکا را دانشجویان با قدرت قبل از انقلاب طنین انداز کردند.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اطاعت از خدا، اطاعت از ولایت و رهبری، جهاد، هجرت، شهادت، صداقت، عفو و بخشش از موجبات عزت و سعادت انسان هستند.

او تاکید کرد: در ایام فاطمیه اول قرار داریم و باید تلاش کنیم سبک زندگی فاطمی را داشته باشیم.  

امام جمعه کوهبنان به تجمع زنان فاطمی در شهر مشهد اشاره کرد و گفت: حجاب اسلامی از ضروریات است و  زنان جامعه اسلامی نشان دادند که همواره ادامه دهنده راه و سیره فاطمی هستند و رعایت حجاب را به عنوان یک اصل می‌دانند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهید مدرس از ترس و طمع به دور بود و این ویژگی‌ها باعث عزت و سربلندی این شهید و ایستادگی اش در برابر دشمنان شد و نمایندگان مجلس باید این ۲ ویژگی را داشته باشند و مجلس امروز، مجلس انقلابی است.  

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: نمایندگان مجلس، همواره باید بصیرت را مد نظر داشته باشند و دوست و دشمن را بشناسند و بدانند چگونه با آنان برخورد کنند.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: چهلم شهدای حرم شاهچراغ را داشتیم که مظلومانه در حال عبادت و زیارت از سوی تروریست‌ها به شهادت رسیدند.  

او تصریح کرد: ما اغتشاش را محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضایی درخواست برخورد با عوامل اغتشاش که جنایات متعددی را مرتکب شدند، داریم.  

امام جمعه کوهبنان گفت: دشمنان اگر طرفدار آزادی هستند؛ چرا مردم را تهدید می‌کنند و اگر طرفدار حقوق زنان هستند؛ چرا آنان را مظلومانه در حرم به شهادت رساندند.

او با تسلیت درگذشت وزیر راه و شهرسازی افزود: این شخصیت انقلابی، خدمات ارزنده‌ای در همه دوران‌ها داشتند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه ولایت مداری، دین شناسی، معرفت گرایی، روحیه جهادی داشتن، روحیه بصیرت و آگاهی، آرمان گرایی، استقلال طلبی و مطالبه گری از ویژگی‌های دانشجویان است، بیان کرد: بصیرت و معرفت جوانان در روز دانشجو نمود داشت و شعار مرگ بر آمریکا را دانشجویان با قدرت قبل از انقلاب طنین انداز کردند.  

او با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار شهید در کشور به دست منافقان کوردل شهید شدند، تصریح کرد: ۲۰ آذرماه سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب به دست منافقان است و زهد، ولایت مداری، انقلابی بودن، خدا ترسی، ساده زیستی و کمک به محرومان از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله دستغیب بود.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.