سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی شهرستان اسکو

استاندار آذربایجان‌شرقی بصورت سرزده از طرح کمربندی ایلخچی و طرح نهضت ملی مسکن در شهر سهند بازدید کرد.

ابدین خرم در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهرسهند گفت: ضروری است کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان با قید فوریت نسبت به برنامه‌ریزی و توسعه شبکه مورد نیاز بخصوص آب، برق و گاز اقدام لازم را معمول داشته و همزمان با اجرای پروژه‌ها نیز خدمات زیربنایی و روبنایی تامین شود.

او کیفی‌سازی و تسریع بر اجرای پروژه‌ها را از اولویت‌های سیاست دولت مردمی و جهادی دانست و تاکید نمود: متقاضیانی که سهم آورده خود را به موقع تحویل نمایند، از اولویت واگذاری واحد برخوردار خواهند بود.

او در بازدید از پروژه شهید تجلایی شهر جدید سهند ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان بسیج سازندگی سپاه همیشه سرافراز عاشورا بر تلاش جهادی جهت تسریع در تحویل واحد‌ها به متقاضیان تاکید نمود.

حسین فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم در این بازدید گفت: با توجه به برنامه ابلاغی، در حال حاضر برای تعداد ۲۰۶۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در شهر سهند تامین زمین گردیده و پس از انجام اقدامات لازم در دست طراحی و اجرا می‌باشند.

او  افزود: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت فیزیکی بالای ۲۵ درصد در حال اجرا می‌باشند و به تعداد متقاضیانی که واریز وجه نموده‌اند، پروژه تخصیص یافته است.

سعیدی سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند هم گفت: کلیه پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با رعایت استاندارد‌های شهرسازی و مقررات ملی ساختمان کشور دارای پارکینگ، انباری و فضای باز بوده و متوسط مساحت مفید واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن ۸۰ مترمربع می‌باشند.

گفتنی است: بر اساس ابلاغیه شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید کشور طراحی و احداث تعداد ۴۸ هزار واحد مسکونی -آپارتمانی برای تامین مسکن اقشار مختلف شهروندان تبریز و سهند برای یک دوره چهارساله به شرکت عمران شهرجدید سهند تکلیف شده است و علاوه بر شهر جدید سهند طراحی و احداث تعداد ۲۰ هزار واحد مسکونی - آپارتمانی نیز بر اساس ابلاغیه شرکت مادر تخصصی در شهر جدید شهریار اولین شهر خصوصی کشور پیش بینی و تکلیف شده است.

 

برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.