سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنگرز: باید به همه ورزشکاران ملی نگاه یکسانی داشت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نحوه حمایت‌های مالی و معنوی از ورزشکاران ملی باید یکسان باشد تا باعث نشود انگیزه در بین آن‌ها از بین برود.

پس از حذف تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر و پادش‌هایی که برای فوتبالیست ها در نظر گرفته شد بسیاری از قهرمانان ورزشی کشورمان از جمله کشتی گیران عنواندار نسبت به عدم رعایت عدالت توسط مسئولان گلایه داشتند و این نوع رفتار‌ها را غیر منتطقی دانستند.

در همین راستا حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: به عنوان کسی که چه به عنوان کشتی گیر و چه مربی سال‌ها در تیم ملی حضور داشتم و تجربه مدیریت ورزش را نیز در کارنامه دارم باید عرض کنم اگر قرار است پاداشی برای قهرمانان در نظر گرفته شود بهتر است متناسب با افتخارآفرینی و جایگاه مدال‌آوری رشته ها به این موضوع نگاه شود.

قهرمان کشتی فرنگی جهان تاکید کرد: جامعه کشتی به هیچ عنوان با نفس پرداخت پاداش به فوتبالیست‌ها مخالفتی ندارد، اما دلیل گلایه قهرمانان مدال‌آور این است که آن‌ها شاهد رفتار‌های دوگانه مسئولان هستند. به عنوان مثال تیم ملی کشتی فرنگی به تازگی قهرمان جام جهانی شده، اما یک حمایت کوچک هم از تیم نشد. فقط مثل همیشه مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان کشتی فرنگی توسط فدراسیون برگزار شد.

رنگرز با بیان اینکه باید به همه ورزشکاران ملی نگاه یکسانی داشت، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال فقط به دلیل حضور در جام جهانی مورد حمایت و توجه ویژه قرار گرفت، اما به کشتی که یکی از رشته‌های مدال‌آور در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک است آنچنان که باید توجه نمی‌شود و به نظر من این رفتار‌های تبعیض‌آمیز در نحوه حمایت مالی و معنوی از ورزشکاران ملی، بر انگیزه آن‌ها تأثیرات منفی خواهد گذاشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.