سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجهز شدن ۵۹۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای عملیات زمستانی در اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۵۹۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین استان اصفهان برای انجام عملیات راهداری زمستانی امسال تجهیز شده است.

فرزاد دادخواه گفت: تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی و آمادگی و استقرار نیرو‌ها در محور‌ها و مسیر‌های سخت گذر و برف‌گیر استان بر اساس برنامه هر سال امسال هم از ابتدای آذر ماه انجام شد.

او ادامه داد: طرح راهداری زمستانی با همکاری و همراهی نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و با پشتیبانی مسئولان استان اصفهان شروع شد و ارائه خدمات، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیرو‌های راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محور‌های ارتباطی از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان افزود: این طرح با بیش از ۷۵۰ نفر از نیرو‌های زحمتکش و تلاشگر راهدار در ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان برای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان و هم استانی‌ها برای جلوگیری از هر گونه مشکل در راه‌ها انجام می‌شود.

او اضافه کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیر‌ها بر عهده دارند.

دادخواه گفت: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفر‌های غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و هنگام سفر به تجهیزات مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

او بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تمامی توان خود و با همکاری سایر دستگا‌های ذیربط در زمستان امسال  با حضور حداکثری در جاده‌های این خطه اقدام به امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و خودرو‌های عبوری در جاده‌های استان می‌کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه اول حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.


منبع:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.