سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی کاهش دما برای بوشهر

هواشناسی استان بوشهر اعلام کرده است که از امروز تا یکشنبه دمای هوا روند کاهشی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از بعدازظهر امروز سرعت وزش باد‌های شمالی افزایش می‌یابد و با تداوم وزش آن تا پایان یکشنبه هفته آینده خلیج فارس به تناوب مواج پیش بینی می‌شود.

محمدرضا انصاری افزود: در این مدت دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

به گفته وی، امروز هم بر روی دریا (به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی) با افزایش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی افزود: تا فردا، آسمان استان، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، بر روی دریا به‌ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان گاهی بارش پراکنده باران و رعدوبرق خواهد بود و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و گاهی افزایش ابر رخ می‌دهد.

انصاری گفت:جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و از بعدازظهر در مناطق مرکزی و جنوبی بر روی دریا ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او، ارتفاع موج دریا نیز ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی از عصر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۷، مد اول ساعت ۰۸:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۲:۴۱ و مد دوم ساعت ۱۹:۴۶ خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.