سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۹۸ هزار بازرسی از واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی قزوین

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای امسال ۹۸ هزار فقره بازرسی از واحد‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی استان انجام شده است.

مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای امسال ۹۸ هزار فقره بازرسی از واحد‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی استان انجام شده است و در پی این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۱۵۷ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که ارزش ریالی آن در محاکم قضایی ۲۲ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه نیمی از پرونده‌های تخلف صنفی متعلق به نانوایی‌ها بوده است، اظهار داشت: استان قزوین دارای یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی است که در همین مدت ۱۶ هزار و ۹۴۲ مرتبه مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

رحمانی تصریح کرد: هر واحد نانوایی بر اساس تحلیل آمار و به طور متوسط هفت مرتبه مورد بازرسی قرار گرفته و در این رابطه یک هزار و ۱۲۰ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

این مسوول به حضور مستمر بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازار کالا‌های اساسی اشاره کرد و گفت: هر روز به طور روزمره بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به همراه بسیج اصناف در ۲ نوبت صبح و عصر از واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی بازدید می‌کنند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.