سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی هستند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی را رسانه‌ها بیان کرد.

مصطفی حیدری در جلسه با مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جایگاه شهرداری و شورا در صداوسیمای چهارمحال و بختیاری ضعیف است و باید جایگاه مدیریت شهری در رسانه تقویت شود.

وی، مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی را رسانه دانست و افزود: مردم نیازمند آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند همچنین مطالبات مردم باید از طریق رسانه به گوش مسئولین برسد و پاسخ دریافت و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: با توجه به اینکه قومیت‌ها، گویش‌ها و لهجه‌های مختلفی در استان و مرکز استان وجود دارد بنابراین می‌طلبد رسانه این قومیت‌ها و گویش‌ها را به نسل جوان معرفی از این ظرفیت به صورت عادلانه استفاده کند.


بیشتر بخوانید


یوسف افشارنیا مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در این جلسه اظهار داشت: نگرش مدیریت شهری از نگرش عمرانی و خدماتی به نگرش فرهنگی و اجتماعی معطوف شده است و با نگاه خوب شهردار به شهر ضریب موفقیت عملکردشان در شهر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اگر مدیریت شهری، رسانه ملی را یار خود بداند قطعا در ترویج فرهنگ حقوق شهروندی می‌تواند موفق‌تر باشد و در این راستا می‌تواند در تولید محتوا و انتشار محتوا خود را سهیم کند.

افشارنیا گفت: صدا و سیما نمی‌تواند روابط عمومی دستگاه‌ها باشد، اما تلاش می‌کند اقداماتان در حوزه خبر منعکس کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.