سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین تجلیل از خیرین و داوطلبان هلال احمر کرمانشاه

آیین تجلیل از خیرین و داوطلبان هلال احمر کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و داوطلبان هلال احمر استان برگزار شد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه، امروز (۱۶ آذر) در آیین تجلیل با بیان اینکه در حال حاضر ۵۸۹۴ داوطلب عضو جمعیت هلال احمر کرمانشاه هستند، گفت : بخش قابل توجهی از خدماتی که هلال احمر ارائه می‌دهد، بواسطه حضور نیرو‌های داوطلب در سطح ۱۵ شعبه هلال احمر در شهرستان‌های استان است.

وی یکی از مهمترین اقداماتی که به همت داوطلبان انجام می‌شود را اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم دانست واظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ کاروان سلامت راهی مناطق محروم استان شده و بیش از دو هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه اهم اقدامات این جمعیت در کرمانشاه از ابتدای امسال را برشمرد و پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض در زمینه دارو و درمان بیماران نیازمند را از مهمترین آن‌ها اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۵۶۴ بسته معیشتی به ارزش حدود پنج میلیارد ریال بین نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه اشاره‌ای هم به بانک امانات هلال احمر داشت که کمکی برای خانوار‌های دارای بیمار نیازمند در زمینه تهیه و تامین تجهیزات است و گفت: در سال جاری ۷۲۵ قلم کالای بانک امانات مورد استفاده قرار گرفته است.

محمدی از اهدای بیش از ۲۶۰۰ واحد خون از سوی داوطلبان هلال احمر کرمانشاه در سال جاری خبر داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.