سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی در مراسم روز دانشجو:

به دانشگاه آمدم چون به دنبال گشایش هستم/ نقد سازنده موجب کمال هر دستگاهی می‌شود

رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران گفت: اعتراضات را باید شنید و ما همواره برای شنیدن حرف‌های دانشجویان مصمم هستیم.

آیین گرامی‌داشت سالگرد روز دانشجو از دقایقی پیش با حضور آیت الله سید ابرهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز شد.

در این برنامه که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی و به دعوت تشکل‌های مختلف دانشجویی برگزار می‌شود، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف حضور دارند.

رئیسی در این مراسم گفت: نشست با دانش‌آموزان فرهیخته و دانشجویان گرامی را برای خودم افتخار می‌دانم. اساتید و جریان‌های دانشجویی بیش از بقیه مسائل جامعه را رصد می‌کنند. از این رو ارتباط با این مجموعه‌ها را برای خودم و دولت مغتنم می‌دانم. به دولتمردان نیز تاکید کردم که ارتباط با جامعه نخبگانی و عموم مردم همواره برقرار کنید.

وی همچنین گفت: ۱۶ آذر روز ایجاد امید برای کشور است و نماد و نمود برای فکر، بالندگی و شتاخت شرایط و وضعیت برای دانشگاه‌هاست.

رئیس‌جمهور بیان کرد: دانشگاه اتاق فکر و مرکز مشاوره است و من به ارتباط دانشگاه و دولت باور دارم و دانشجویان باید برای حل مسائل دولت را یاری دهند.

ارتباط با دانشجویان را فرصت مغتنمی برای بهره‌گیری از نظرات نخبگان می‌دانم

وی افزود: دانشجویان مسائل جامعه را بیشتر و بهتر رصد می‌کنند و ارتباط با دانشجویان را برای خود افتخار و فرصت مغتنمی برای بهره‌گیری از نظرات نخبگان می‌دانم.

رئیسی عنوان کرد: برخی توصیه کردند امروز دانشگاه نیایم و یا حداقل دانشگاه تهران نیایم، ولی من گفتم که دنبال تعطیلی علم و دانشگاه نیستم بلکه به دنبال گشایش هستم.

وی با بیان اینکه آینده متعلق به شماست و دانش آموزان و دانشجویان آینده‌سازان کشورند و باید سخن شما را شنید، گفت: امروز دانشگاه به دشمن ضربه زده و دشمن می‌خواهد دانشگاه را از تحصیل و علم آموزی و پیشرفت علمی بازدارد و بین دانشجویان رویارویی ایجاد کند، اما دانشجویان و اساتید دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیس‌جمهور بیان کرد: اعتراضات را باید شنید و همواره ما برای شنیدن حرف‌های دانشجویان مصمم هستیم. اعتراض با اغتشاش فرق دارد، اعتراض موجب اصلاح امور و کمال می‌شود و اغتشاش موجب تخریب و یاس آفرینی است.

رئیسی در ادامه عنوان کرد: آمریکایی‌ها دنبال تخریب هستند و می‌خواهند به‌جای شکل‌گیری ایران قوی یک ایران تخریب شده درست شود. آن‌ها می‌خواهند اینجا سوریه و افغانستان شود، ولی اشتباه محاسباتی کردند و مردان و زنان فرهیخته ایرانی چنین اجازه‌ای به آن‌ها نمی‌دهند.

دیکتاتورترین حکومت در این دنیا ایالت متحده آمریکا است

وی بیان کرد: دانشگاه غربی‌ها را عصبانی می‌کند برای همین به دنبال تعطیلی دانشگاه هستند. اینجا ایران است مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.

رئیسی در ادامه عنوان کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند کشور متوقف می‌شود؛ برای ارتباط با همسایگان می‌گفتند تا عضو FATF نشوید اجازه تجارت به شما نخواهیم داد، اما در این مدت همه دیدید که ارتباط ما با کشور‌های منطقه و زیرساخت‌های تجاری منطقه مانند شانگهای و اوراسیا فعال شد.

وی افزود: فروش نفت ما هم دارد به میزان قبل از تحریم می‌رسد و صد‌ها واحد تولیدی احیا شده است. رشد اقتصادی ۰/۴ درصد بود، اما در اوایل امسال به ۵ درصد رسید؛ آن‌ها می‌خواستند به انحای مختلف مانند مطالبات اقشار و… ما را متوقف کنند، اما به لطف خدا متوقف نشدیم.

رئیس‌جمهور بیان کرد: آنکه عزیزان ما را به شکل فجیع و ناجوانمردانه به شهادت می‌رساند، آیا دنبال اغتشاش است؟ دانشجو و دانشگاهی این را می‌فهمد. دانشگاه‌های ما راویان پیشرفت در کشور هستند. می‌خواستند پیشرفت ما را متوقف کنند و ما اجازه ندادیم هیچ‌وقت پیشرفت کشور متوقف شود.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: آن‌هایی که سخن از زندگی برای مردم ایران می‌گویند زندگی را از مردم سلب می‌کنند. چرا دروغ می‌گویید مگر مردم ایران شما را نمی‌شناسند؟ مستبدترین و دیکتاتورترین حکومت در این دنیا حکومت ایالت متحده آمریکا است.

در کردستان آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره!

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌ها علیه یک شهروند کُرد که در بازار سنندج از او استقبال کرد، گفت: در کردستان یک آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره! می‌گویند دیکتاتوری، شما این موضوع را ببینید، چه کسی دیکتاتور است؟

وی افزود: تلاش ما باید بر امیدوار کردن مردم باشد و این در گرو آن است که هرکس دارد برای مردم کاری می‌کند یقین داشته باشد دشمن روز به روز ناامید و مردم ما روز به روز امیدوار می‌شوند.

رئیسی گفت: صحبت از زندگی می‌کنند، اما دارند زندگی را از مردم ما می‌گیرند! درباره بیماران پروانه‌ای عملکرد آن‌ها را ببینید، چرا دروغ می‌گویید؟

رئیس‌جمهور اظهار کرد: مدیرانی که به دنبال بکارگیری آن‌ها هستیم، اولین شرط ما توانمندی آن‌ها برای انجام ماموریت است.

ما متعهد به مردم هستیم

وی درباره رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی هم گفت: نکته‌ای که مطرح کردند درباره انتصاب وزیر مریض، این وزیر مریض نبود، مریض شد! چکار کنیم؟ ایشان در این مدت اگر عملکردش را به شما گزارش دهد در حوزه‌های مختلف هوایی، ریلی، مسکن و شهرسازی اقدامات بسیار خوبی داشته است. در هر صورت به مریضی سختی مبتلا شد که زمینگیر شد.

رئیسی بیان کرد: ما همینطور مسئولیت را واگذار نمی‌کنیم. حمل و نقل جاده‌ای مورد نظر ماست. امروز حداقل به ۵۰۰، ۶۰۰ لوکوموتیو نیازمندیم. پروژه‌های آبرسانی سال‌ها قبل باید انجام می‌شد.

وی گفت: در بعضی استان‌ها زمین را بصورت ساخت مسکن ویلایی واگذار می‌کنیم. ما متعهد به مردم هستیم. همکارانمان هم همانند ما هستند.

رئیس‌جمهور افزود: در گاز و برق قطعی نداشتیم؛ در تابستان امسال دیدیم که خاموشی نداشتیم؛ ما که نیروگاه نساختیم بلکه با مدیریت توانستیم بدون خاموشی از تابستان عبور کنیم در حالی که سال‌های گذشته همه خاموشی‌ها در تابستان را به خاطر دارند.

وی درباره اینترنت هم گفت: من در انتخابات حرفی زدم که کاهی هم بعضی‌ها می‌خواهند آن را یادآوری کنند! من خودم یادم هست! هرآنچه را که گفتیم به خاطر داریم.

رئیسی اظهار کرد: سخن ما این است که اگر دشمن آمد در فضا و بستری دشمنی کرد و خواست کشور را بهم بریزد شما می‌گویید به او اجازه بدهیم؟

به وزیر مربوطه گفتم برای کسب و کار‌ها کاری کنید تا بر بستر‌های داخلی فعالیت کنند

وی ادامه داد: محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است که در آن ایجاد کرد؛ محدودسازی شده و حتما بدانید با شرایط امن، وضعیت متفاوت خواهد بود.

رئیسی تاکید کرد: به وزیر و مسئول مربوطه گفتم برای کسب و کار‌ها کاری کنید تا بر بستر‌های داخلی فعالیت کنند تا بتوانیم فضا را امن کنیم.

رئیسی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: تورم کاهش می‌یابد و وضع مردم تغییر می‌کند.

رئیس‌جمهور درباره مسئله خودرو نیز اظهار کرد: ۸ نکته را به خودروسازان ابلاغ کرده‌ام؛ بحث واردات خودرو اجازه‌اش صادر شده است. اساس قضیه واردات نیست، اساس ما تولید داخلی است، اما چون کاستی‌هایی در بازار وجود دارد اجازه واردات برای متعادل کردن بازار صادر شده است و در حال اجرا است.

رئیسی خاطرنشان کرد: از دانشجویان عزیز و با بصیرتی که اجازه ندادند فضای دانشگاه فضای اغتشاش شود، تشکر می‌کنم. خواهری که اینجا گفتند رئیس دانشگاه برنامه ۱۳ آبان به دلیل حضور یک مسئول در دانشگاه را لغو کرده، حتما این کار اشتباه است.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دانشجو مبنی بر اینکه چرا به سعید جلیلی مسئولیت نداده‌اید؟، بیان کرد: من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آقای زاکانی جای پدر بزرگ آقای بهادری جهرمی هستی
ولی عقل و سن بهادری از نظر عقلی از شما انگارربیشتر بود
در بین دانشجویان معترض رفتار معقول آری داشتتن ضمن اینکه دانشجوها هم آزادی بیشتری داشتن که بیانات خود را بی پروا بگن

زاکانی انگار یک پسر بچه لوس بی تربیت بود که برای سخنرانی دانشگاه نرفته بود بیشتر برای زبان در آوردن و مسخره کودکانه به دانشگاه رفته بود
امان ار سهمیه های مفت که یک نفر دکتر می‌سازد
متولد ۷۵
۲۳:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
یادش بخیر دولت خاتمی من ۱۰ سالم بود خیلی خوب بود همه چی روال بود همیشه عروسی بود ولی الان یارو تااسم ازدواج میاد فرار میکنه خودمم اصلا به ازدواج فکر نمیکنم جانم جوانی
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۵:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
دستور وزیر اقتصاد: مدیر بانکی وام بدون ضامن نداد بلافاصله برکنار شود
وزیر امور اقتصادی و دارایی:مردم به صورت برخط در سایت وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند وام وام ۱۰۰ میلیونی وام بانکی وام بدون ضامن دریافت وام با کارت یارانه دریافت وام با سهام عدالت حذف ضامن بانکی برای وام حذف ضامن بانکی برای یارانه‌بگیران حذف ضامن وام های بانکی وام 50 میلیونی بدون ضامن

مشکلات وام بازنشستگان تامین اجتماعی تا کی ادامه دارد؟ | تکلیف وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن کی مشخص می شود؟
چگونه وام 100 میلیونی بدون ضامن بگیریم؟ از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هزاران بار هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بانک‌ها به قوانین مصوب دولت، مجلس و بانک مرکزی عمل نمی‌کنند
بانک‌ها برای پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن از سال 1400 تاکنون پدر بازنشستگان تامین اجتماعی را در آورده‌اند.
بانک‌ها از پرداخت تسهیلات وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری می‌کنند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
کارگر جوان
۱۴:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کی فکرشو میکرد پراید ۲۰۰ میلیونو رد کنه به کجا داریم میریم روز به روزم تولید کننده ها قیمت جنساشونو میبرن بالا و ما کارگرا روز به روز بدبخت تر میشیم
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
پرایدی که سالانه همراه با دیگر تولیدات داخلی هفده هزار نفر رو پرواز میده اون دنیا رکورد عالی هست
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دونالد ترامپ جنایتکار جنگی است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود
دونالد ترامپ مرتکب جنایت جنگی و جنایت ضد بشری در سوریه، عراق، افغانستان ویمن شده است و به علت جنایتکار جنگی باید در دادگاه کیفری بین المللی محاکمه شود.
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
هر سال ما بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت معوقات سایر سطوح مشکل داریم
و متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نمی کند و هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
امروز پنجشنبه 17 آذر ماه سال 1401 هست معوقات 5 ماهه بازنشستگان کارگری هنوز هم واریز نشده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
احمد
۱۲:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
از اول دولت آقای رئیسی مشکل پشت مشکل ایجاد میکنند نزاشتن دولت شروع نکرده نفس بکشد تمام مشکلات تل انبار شده قدیم رو از ایشون طلب میکنند خدا خیرش بده بدون باج دادند به غرب و شرق تا این حد کشور رو در حد توان اداره کرد دشمنان داخلی و خارجی از زمین و زمان برای دولت و ملت هزینه تراشی میکنند
M
۱۱:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مرد بیکاری زندگی
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بله همینم هستش وقتی که خانما رو کارمند و کارگر کردن و مسئولیت دادن به خانما تو هرکاری و شغلی نتیجش شد بیکاری و خونه نشینی جوونا
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کلا روی هم 1 میلیون زن شاغل نیستن اکثرا هم منشی ان بعد باعث شده تو بیکار باشی
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چگونه وام 100 میلیونی بدون ضامن بگیریم؟ از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هزاران بار هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بانک‌ها به قوانین مصوب دولت، مجلس و بانک مرکزی عمل نمی‌کنند
بانک‌ها برای پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن از سال 1400 تاکنون پدر بازنشستگان تامین اجتماعی را در آورده‌اند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
رئیسی هم متاسفانه مانند حسن روحانی ناتوان و عاجز هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خبر خوش برای متقاضیان وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری 200 میلیون تومانی برای همه/ باز هم درصد فقط دروغ بزرگی است.

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۰:۳۰:۰۷
وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن
خبر خوش برای متقاضیان وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری 200 میلیون تومانی برای همه
وام قرض‌الحسنه از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وام 50 الی 100 میلیون تومان بدون ضامن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
مسئولین بانک‌ها برای پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون سنگ‌اندازی می‌کنند چرا؟
وکسی هم متاسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه مسئولین بانک‌ها به قوانین مصوب دولت، مجلس و بانک مرکزی عمل نمی‌کنند
بانک‌ها برای پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن از سال 1400 تاکنون پدر بازنشستگان تامین اجتماعی را در آورده‌اند
چگونه وام 100 میلیونی بدون ضامن بگیریم؟ از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هزاران بار هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۳۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مسئولین بانک ها در پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری نکردند
و دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خبرگزاری وابسته دولت چرا نظرات انتقادی را نشر نمی دید
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چون رسانه داخلیه
محمد
۰۷:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی مهمترین کاری که می بایست می کردی ولی نکردی و حتما چوب ش را خواهی خورد این است که مدیران اصلاح طلب را در سمت‌های خود ابقا کردی و آنها دارند نیش خود را می زنند‌
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
باید برای کلاس درس مدارس دوربین مدار بسته قرار دهند. مثل بسیاری از کشورهایی که کنترل و هدایت رفتار جامعه برایشان مهم است و از ناهنجاری جلوگیری می شود.
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اگه دانشجوهای واقعی آمده بودن سالن خوب می‌شد ولی همه مردم ایران دیدین که چه کسانی تو سالن بودن
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فعلا که همش شعار بوده حرفات گرانی چندین برابر شد و مردم کاملا نا امید از شرایط زندگی نمیتونید برید کنار تا کسی که واقعا میتونه کار انجام بده
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خداقوت ‌خسته نباشید
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی من امید دارم در دوره بعدی ریاست جمهوری شما همه مشکلات رو حل میکنید دیگر این دوره فرصتی نمونده الخصوص مشکل جوانان و مسکن و ازدواج با مریضی قاسمی بجایی نرسید و جراحی‌های دوره بعدی شیرین خواهد بود.
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خدا رحمتت کنه.
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
یعنی مجدد منصوب بشه و گند بزنه به همه چی می دونم این رسانه ملی خیلی طرفدار خجت اسلام رییسی و اینو منشر نمی کنه

وقتی حجت الاسلام رئیسی آیت الله معرفی می کنه چطور انتقاد بحق را علیه رییسی منتشر می کنه ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
الان چی؟بازم همه چی تقصیر روحانیه؟
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خدا از روحانی نگذره انشالله که سرزمین سوخته تحویل رییسی داد از نظر اقتصادی و اجتماعی.
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
قطعا روحانی هم گند زد ولی نه به اندازه رئیسی
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
فقط خاتمی خوب بود اقتصادی
نزنید زیر حرفتان
مردم کاری به دولت نداشتند و دولت کاری با اقتصادی مردم نداشت تازه مردم توی کار اداری فرار می‌کردند
تورم تا ۱۲سال نه کم میشه و نه زیاد میشه از احمدی نژاد به بعد هر که هر که بود مثل الان نه تورم يک روز یک روز
یه بنده خدا
۲۳:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه وقتی بعضی تعقل و بصیرت کافی نداشته باشن میشه نظر یکی مثل تو که نمیدونی بسیاری از مشکلات کشور ، ریشه در کدوم اقدامات و در کدوم دولت ها داشته ، بذر چه بدبختی هایی که خاتمی با دولتش کاشت و حالا گریبان مردم و کشور رو گرفته .
البته که این به معنای حمایت از دولت کنونی نیست و همین دولت هم باید پاسخگوی وعده ها و کم کاری های کنونی باشه .
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
احمدی نژاد واقعا امیرکبیر بود ایران را از هر لحاظ به اوج پیشرفت رساند ولی عده ای که پیشرفت کشور برایشان مهم نبود جلو او را دو سال آخرن سد کردند هرچند باز هم احمدی نژاد کارهای خوبی انجام داد ولی اگر آن افراد خود خواه نبودند احمدی نژاد ایران را گلستان می کرد چ نخبه گزینی در کشور نهادینه می شد

ولی افسوس
هرجا امیرکبیری باشد آقاخان نوری هم هست
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی پاسخ سوال بنده روهم بدید
آیاکشوری که کلی نفت وپالایشگاهو معدن ،تنوع اب وهوایی نخبه وغیره داره بایدناامیدترین کشورجهان باشه باید تورم بیکاری فقربیدادکنه
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
جواب شما بله هست
وقتی کسی ازت اونا رو نمیخره و تو کالاهای دیگر بشدت وابسته هستید بله باید نا امید باشه چون برای فروش زیرقیمت بازار هم مشکل خواهی داشت برای خرید بقیه کالاهای خارجی هم مشکل خواهی داشت همین چین بابت هر 100 دلار معامله داره 20 دلار به عنوان هزینه معامله میگیره یعنی شما حداقل 20 درصد گرانتر از قیمت اصلی باید برای اون کالا بپردازید!
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
در مورد نظریه محرومیت نسبی مطالعه بفرمایید.
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نه اگه خوب مدیریت کنی حتی اگر کشورت ، منابع طبیعی و ذخایر معدنی نداشته باشه میشه با مدیریت درست مغزها کشوری مانند ژاپن ساخت
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تا وقتی فقط دنبال موشک و انرژی هسته ای هستین و به فکر کار و معاش مردم نیستین همین آش و همین کاسه اس
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
یکسال گذشته دولت کار خاصی نکرده بورس همچنان قلک دولت برای تامین کسری از جیب مردمو فروش اوراق بدهی
تورم و گرانی هر روز بیشتر میشه و هزینه های زندگی زیادتر و سفره مردم تنگ تر
باز عده ای بی خبر و مرفه بی درد یا میگن کوتاهی و ضعف آشکار دولت مال دولت قبلی است یا مشکلات را به دشمن نسبت میدن . خدا را شکر دشمن فرضی و دولت های قبلی همیشه هستند و بهانه برای پوشاندن ضعف ها و بی کفایتی عده ای در کشور
M
۲۳:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی منه جوون چرا باید تو حسرت یه ماشین بمونم چرا باید ترس از ازدواج داشته باشم چرا فکری چاره ای برای خریدن ماشین به قشر ضعیف جامعه نمیکنید خوب ماهم باهرسختی و مشکلات کشور داریم زندگی میکنیم و یه بار فرصت زندگی داریم
مجرد بی ماشین
۰۰:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چون دوره های قبل یا رای ندادی و یا رای دادی به اصلاحطلبان. و یا کلا الان پشت فرمون بنز هستی و داری میری خونه ویلاییت که هر دوشون رو بابت خوشخدمتیت به حزب عزیزت دریافت کردی و داری در راستای تخریب دولت مردمی با گوشیت یه کامنت تخریبی میذاری!
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حسرت ماشین رو میشه تحمل کرد وای از حسرتهایی که نمیشه.
محمد طاهر
۰۷:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
هموطن عزیز شما کاملا حق دارید از امکانات و رفاهیات و آسایش در زندگی برخوردار باشید ، ولی باید به این بنده خدا مهلت داد ایشان الان حدود 1/5سال است که آمده در ابتدا هم طوری بود که یک خزانه خالی و اقتصاد تخریب شده از روحانی تحویل گرفت، به اسما جلاله قسم می خورم با اقداماتی ریشه ای که آن سید شروع کرده بود آثار مثبتی که داشت در زندگی ایرانیان در پایان شش ماهه اول سال بعد نمایان میشد ، ولی متاسفانه نظام سلطه که خیلی از ما با هوش تر است متوجه اقدامات شده و پیاده نظام مزدور خود را راهی کف خیابانها کرده که مانع تراشی کند ، همانگونه که ملت ما تا سالهای سال هنوز ارزش زحمات سردار سلیمانی را نخواهند شناخت ولی دشمن متوجه شد و خیلی سریع با تمام ریسک بالا این عزیز را به شهادت رساند ، پس اگر واقعا کشورتان را دوست دارید آگاه باشید این اغتشاشات ابزار دشمنان وطن هست.
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اقا خوب الان دیگه اصلاح طلبی رییس جمهور نیست بلکه رییس جمهور منصوب بر اریکه قدرت است خوب دیگه چه بهانه ای داری ؟؟؟!!!
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
پژو پارس 500 میلیون
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید برای کلاس درس مدارس دوربین مدار بسته قرار دهند. مثل بسیاری از کشورهایی که کنترل و هدایت رفتار جامعه برایشان مهم است و از ناهنجاری جلوگیری می شود.
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آفرین آقای دوربینی دانشمند، باید به تعداد آحاد کشور دوربین بکاریم بلکه چند برابر آحادکشور از زوایای مختلف بالا و پائین و چپ و راست و اینطوری گل و بلبل میشه و تو هم با خانواده ات خوشبخت میشی.نکنه کارخانه ساخت دوربین داری یا وارد کننده دوربین هستی یا نصاب دوربینی شیطون؟!!
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
رفتار دانش آموزان در کلاس شبیه رفتار لاتها شده و به هیچ قانونی پایبند نیستند.وقتی که توبیخ می شوند، با یک گریه الکی، مظلوم نمایی می کنند. دوربین مدار بسته برای کلاس ها لازم است.
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مثل کره شمالی منظورته دیگه
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
گیرم که دوربین را گذاشتید این همه نفر هم بابت نظارت بر دانش آموزان گذاشتید آخرش بنظرت واقعا درست میشه مرغ و گوشتی که از سفره مردم بردن؟
از قضا سرکنگبین صفرا فزود! علاج را اشتباه انتخاب کردین!
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
رئیسی چرا گرانی و تورم شدت یافته است؟ کار امریکا است یا سیاست اشتباه جنابعالی؟! yjc عزیز لطفا مطالبات مردمی را پیگیری کن از رئیس دولت. گرانی و بیکاری بیداد میکند.
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بیش از هفتاد درصد ضعف مدیریتی حجت الاسلام رئیسیه و باقیش طبیعتا مربوط به سنگ انداز دشمن

نباید از دشمن انتظار محبت داشت باید با مدیریت صحیح دشمن را خنثی کرد که اینکار تا کنون از عهده رییسی بر نیامده
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اگه دانشجو دلگرم این مسولین باشه واقعا بزرگترین اشتباه زندگی اش رو کرده
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
من که باور کردم دیگران را نمی دونم!!
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سید یه جا رو بگو بیایم نقدهای سازندمونو بگیم...
خیلی وقته داری میگی نقد کنید...ولی نمیگی کجا میای که رودروی مردم نقدها رو بشنوی
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سید یه جا رو بگو بیایم نقدهای سازندمونو بگیم...
خیلی وقته داری میگی نقد کنید...ولی نمیگی کجا میای که رودروی مردم نقدها رو بشنوی
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بهتره اینقدر به هم دری وری نگید اما جناب رییسی بهتر نبود بدون صدور کارت و فیلتر گذاستن از همه طیفها برای سوال و جواب و انتقاد استفاده میشد خواهشا نگید اونجا انتقاد شدو... منظورم حتی مخالفین ۱۰۰٪ با ایشون و...کلاهمون رو قاضی کنید متوجه صحبتهاز من میشید
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آقا!! اختلاس عظیم صنایع فولاد مبارکه چی شد؟!!!!!
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خدا قوت سید عزیز
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی عزیز دانشجویان از شما انتظار برخورد قاطع با مدیران و وزیران قدم گذاشته در راه همنوعان خود در دولت قبل را دارند که اگر چنین شود مطمئنا کشور ونظام به شکوفایی و رونق اقتصادی و ملت ودانشجو پشتیبان وحامی و دوستدار دولت و نظام وکشور عزیزمان ایران بیشتر از بیش خواهند بود چونکه امیدوار به آینده و اعتماد به منتخب خود و با تمام توان و ظرفیت در مقابل دشمنان وبدخواهان ملت و نظام وکشور عزیزمان ایستاده فقط اگر ببینند که با آقازاده پرورها مبارزه میشود و دوران مفت خواران و مدعیان سهم داشتن از سفره انقلاب فقط به جیب شخصی خود و اطرافیان خود به پایان رسیده است
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
#آزاد سازی سواحل، افزایش کیفیفیت و فروش کیلویی نان، هوای پاک شهرها، روان سازی ترافیک وعده هایی که عملی نشد
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
گرونی ماشین نشانه گرون شدن همه چیزه چرا جلوی گرونی رو نمیگیرید. سید بزرگوار
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دیگه امیدی به این دولت ها نیست هر کدوم بدتر از قبلی غ
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی تحصیل کرده ها همه بیکارند حالا که تشریف آوردید دانشگاه لطف کنید مشکلات آنها رسیدگی کنید چه شغلی در انتظار دانشجویان هست
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
باشه حتما".
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اقای رییسی قبول کن تیم دولتت خیلی َضعیف هستندوشما فقط میگید باید درست بشه کی باید اقتصادو درست کنه شما اقای رییسی خداوکیلی دیگه از کلمه باید استفاده نکن
رئیسی
۲۲:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
قبول دارم
امین
۲۲:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آخه ابله! توی یک سال کی و کجای دنیا تونسته فجایع ۸ سال نکبت و فضاحت و بیکفایتی و الدنگی و بیشرفی و ویرانی اقتصاد و فرهنگ و سیاست و کدخداپرستی دولت دستنشانده غرب رو جبران کنه؟؟ هااان
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب امین
کسی که توهین میکنه پیداست بیشعوره! نه؟ قضاوت با مردم.
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در جواب امین
امثال شما خودتون را به خواب زدید بیش از یکسال گذشته تمام کوتاهی ها و ضعف دولت را به دولت قبلی ربط می دید بسه دیگه خجالت بکشید تا کی در خواب غفلت می خواهیدی بمونید
تازه اگر دولت قبلی بد بود چرا نذاشتن رئیس جمهور قبلی استیضاح و برکنار بشه نهاد های نظارتی کجا بودن
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دقیقا افرادی که توهین می کنند بیشعور هستند
آریا
۲۳:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باشعوری شما رو هم توی ۸ سال خفتبار و ننگین دیدیم.
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ویرانی که دولت طرف از سرمایه داران روحانی کرد زمان می برد شما هم باید صبر. داشته باشید.
شهروند
۰۸:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه ذهن بعضی ها طوری هست که مطلقاً هر کسی انتقاد کنه میگن به حسن فریدون رای دادی !!! و اون دولت فلان . من به حسن فریدون هم رای ندادم و به اون دولت هم شدیدا انتقاد داشتم و به این دولت هم انتقاد دارم . ایشون وعده ی انتخاباتی دادن . یا نمیدونستن که چه خبره ، که در این صورت چرا بدون اطلاع کافی وعده و وعید دادن ؟ یا میدونستن چه خبره .
مثلا وضعیت خودروسازی چرا باید با بستن مرزها و افزایش قیمت دو برابری خودروهای وارداتی نسبت به کشوری مثل عمان ( اونم در صورت اجازه ی واردات ) ، چرا باید اینطوری باشه . چرا خودروسازها با سوء استفاده از این حمایت های اشتباه میتونن با کاهش عرضه ، قیمت خودروهای بی کیفیت خودشون رو بیشتر و بیشتر کنن . خوب دولت راهکار ها رو ارائه بده و اگه مجلس تصویب نکرد اعلام کنه جلوی این راهکار ها رو مجلس یا فلان بخش فرا دولتی گرفته .
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
قطعا آدمی که توهین میکنه و بلد نیست با ادب صحبت کنه بی شعوره
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کارنامتون خوبه همین که پیشرفت کشور رو به لبخندای حیله گران اروپا منوط نمی کنید یعنی راه درسته خدا قوت
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی , هر چند ما هم منتقد برخی اقدامات جنابعالی و بعضی از دولتمردان هستیم , از جمله وزارت صمت , ولی برایتان آرزوی موفقیت داریم و می دانیم شما دلسوز مردم و کشور هستید , ولی خب مملکت داری کار راحتی نیست . بویژه کشوری مثل ایران با اینهمه دشمن داخلی و خارجی . فقط کمی تعجیل کنید و نظارت دستگاههای ناظر را افزایش دهید . از برخی حرفهای سخیف هم ناراحت و سرد نشوید . متأسفانه برخی افراد فقط بلدند حرف بزنند . خودشان یک خانواده دو نفره را نمیتوانند اداره کنند , بعد انتظار دارند در عرض یکسال , یک کشور هشتاد میلیونی با این همه دشمن و تحریم , گل و بلبل شود .
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
صنایع فولاد مبارکه
زهرا
۱۸:۳۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
به اندازه یکسال ایشون کارنامه قبولی دارن خاتمی جنایتکار در سیستان وبلوچیستان در حق شیعه جنایت کرد وبدترین ریس جمهور بعد ار روحانی وطن فروش هستند
Anahita
۱۸:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هدیه روز دانشجو برای ما (دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید رجایی اصفهان)این بود که تعداد زیادی از دانش جویان به ویروس گوارشی مبتلا شدند .از جمله خود بنده که از صبح تا هم اکنون که شب ۱۶ام ماه آذراست در بستر بیماری ام.
خواهشمندم مطالبات ما دانشجویان که قربانی این ویروس شده ایم پیگیری شود.
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کار خود دولت
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هزینه شکایت در دادسرا زیاده
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیس جمهور من تو زندگیم یکبار رای دادم و این یکبار هم به شما بوده به امید حرفهای که زدید، ولی هیچکدوم از وعده های شما عملی نشده از دلار و مسکن و بورس بگیر تا وضعیت کسب و کار مردم که تو اینستاگرام فیلتر شدش. این مردم چطور به شما اطمینان کنن؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چطور انتظار دارید رئیس جمهور هشت سال و در عرض یک سال جبران کنه. بابا انصاف داشته باشید.اغتشاش ها هم که قوز بالای قوز میشن و غرب و بی چشم و روتر میکنن و گرانی ها بدتر میشه. به امید اوضاع خوب برای اقتصاد ایران
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
صبر کنید. مشکلات برای یک مملکت است نه برای یک نفر یا دو نفر. باید همدل باشیم و خودمون هم کمک کنیم تا با یاری خداوند مشکلات حل شوند.
محسن
۱۷:۳۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شما گشایش های قبلی که قول داده بودید رو عملی کنید چندتاشو.گشایش جدید پیش کش
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بیمارستان داراب متخصص خوب نداره استان فارس
هرمز یه بیمارستان تخصصی نداره
بندرعباس متخصص کودکان خوب و.... نداره
اینها رو گشایش کن بقیه اش خدا بزرگه
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شما توقع دارید در عرض یکسال متخصص تربیت کند ، خیر عزیز دولت روحانی در مدت 8سال اجازه افزایش ظرفیت پزشکی را نداد امسال آقای رییسی علی رغم فشار سنگین افزایش 20درصدی را دستور داد برای آموزش یک پزشک متخصص 8سال زمان نیاز است ، پس باید کمی صبر کنید که انشالله درست شود .
سعید کردزنگنه
۱۷:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اون قدر با تبهکاران و اختلاسگران دولتی مماشات کردند این قدر از دولتی ها خون مردم رو مکیدند که دیگه مردم از کوره در رفتند
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
واقعا باید اختلاس گرانی که به نام و حرمت جمهوری اسلامی آسیب میزنند بی آبرو و رسوا شوند و به اشد مجازات برسند تا دیگر کسی جرات نکند به بیت المال دست درازی کند.
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
صنایع فولاد مبارکه
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کارنامه یکساله رئیسی و دو دوره ریاست 4 ساله روحانی و احمدی نژاد نشان داد اصولگراها و اعتدالیون و دنباله رو ها در مهار تورم و رشد اقتصادی بسیار بد بودن و فقط خاتمی موفق بوده
چرا شورای نگهبان و نظام از حضور و بروز اونها به دلایل غرابگرایی و سازش پذیری در بدنه حاکمیت جلوگیری میکنه؟ البته تکیه به خود و داخل نتیجه اش شده همین وضع موجود
به کدوم دلیل اصلاح گراها را سازش کار مینامید و اصولگراها را انقلابی؟ والا کارنامه رو نمیشه لاپوشانی کرد
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا سخت در اشتباهی . تمام این مشکلات فعلی کشور , استارت اولیه اش از زمان خاتمی ملعون خورد .
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خاتمی اگر کار بلد بود می بایست خودش رو اول درست کنه نه دشمنان کشور رو روتوش کنه
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این ادم هر کی هست. غربگرا ست یعنی دیکتاتور ماب، از نامه اقای خاتمی. حالتان بد نمیشود
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
برو بابا دوره خاتمی وضع مالی مردم از الان بدتر بود.
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
روحانی در زمان خوذش همه باجی داد به اروپا فقط چیزی که نصیبمون شد تحریم صددر صدی مداکره با اروپا خیانت هست
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اولین خیانتها در زمان خاتمی صورت گرفت . افشای اطلاعات سری هسته ای ایران در زمان وی صورت گرفت و تحریمها استارت خورد و حزب حزب بازی در کشور شروع شد و .....
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دولت خاتمی فقط با واردات و نابودی تولید داخلی تورم کاهش داد! ولی در زمان احمدی نژاد مسکن و خودرو به راحتی در اختیار زدم قرار گرفت دیگه مسکن دار شدن معضل نبود حتی در ابتدای جوانی
شهروند
۱۹:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
نتیجه ی خیانت هایی که در زمان خاتمی اتفاق افتاد در دولت های بعد به شکل مشکلات و معضلاتِ بزرگی، گریبان کشور رو گرفت . گاهی یه سیاستِ کوتاه مدت در واقع مخفی کردن مشکلاته ، طوری که در آینده تبعات اون به شکل مشکلات بسیار پیچیده و بزرگتر نمایان میشه ، که متاسفانه توسط افرادی مثل بعضی از افراد دولت خاتمی به عنوان وسیله ای برای فریب افراد بدون سواد تحلیلی و ساده لوح استفاده شد و میشه .
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دوره احمدی نژاد اوج اقتدار عظمت و پیشرفت ایران بود آنقد ایران پشرفت کرده بود که هر روز یک پهپاد فوق پیشرفته و مولتی میلیارد دلاری آمریکا را سالم فرود می آورد و مهندسی معکوس می کرد ،
در هوافضا و پرتاپ ماهواره هر دو ما یکبار بصورت مدون و برنامه ریزی شده درآمده بود و هر روز پیشرفته از دیروز

در شبیه سازی حیوانات و یا حیوانات ترانس ژنیک و سلول های بنیادن اوج اقتدار و پیشرفت ایران بود
در لیزر و نانو جز کشورهای پیشرو دنیا شدیم
در ارتباطات و در مسکن و شهرسازی و راه سازی و اتوبان سازی و ریل و پیشرفت های فوق العاده فقط زمان احمدی نژاد بود
و در زمان احمدی نژاد انقد پیشرفت کرده بودیم که آمریکا و اروپا برای متوقف کردن ایران به دنبال راهی برای مذاکره با ایران بودند ولی در دوران روحانی ترامپ از برجام خارج شد

حال خاتمی در چه زمینه کشور را به پیشرفت رساند ؟؟؟!!!
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
من با خاتمی مخالف هستم
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هزاران رحمت ب روحانی وبقیه کی زمان اونا پراید قراضه ۲۰۰ میلیون بود کی خونه میلیاردی داشتیم
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بله صرافیهای فریدون و دوستان و .. رو یادمون نرفته اولین باندبازیها و لو دادن منافع کشورمجلس اصلاح طلب و خائن ششم بود
بنده طرفدار احزاب و گروهها نیستم ولی از ۴۰ سال ۸ دوره دولت و اکثر مجالس را اصلاح طلبان به سرکردگی کارگزاران و دارو دستشون کشور رو به نکبت کشوند
خداییش زمان آقای احمدی نژاد احوال مردم بهتر بود خدا پدرش را بیامرزد اینهمه خانواده رو صاحبخونه کرد
آقای رییسی هم به نظر بنده میخوادکارکنه ولی مشاوران خوبی نداره مجلس کمی صعیف عمل میکنه اقتدار کافی رو نداره هرچند بعضی کارهاشون خوبه
بهترین راهکار استفاده از نظرات شخص آقای احمدی نژاد است.
اینکه میگم شخص چون واقعا اشراف اطلاعاتی خوبی از مملکت و بخصوص جوانان داره و راهکارهای برون رفت از وضع موجود را قطعا بلده
زمان مجلس لاریجانی با بسیاری از کارها و طرح های خوب آقای احمدی نژاد موافقت نشد و الا بسیار وضعمون بهتر از الآن می بود.
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اگر کسی سواد اقتصادی داشته باشد و منصف باشد متوجه میشود اقدامات رییسی اقدامات زیربنایی بزرگی است و ظاهر سازی نیست و منفعتش برای ملت خیلی بیشتر و پایدارتر است‌
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این دولت اینکاره نیست در تصمیم گیری بسیار ضعیف است شجاعت ندارد و در پشت پرده نظامی ها همه کاره اند و این آقا کاره ای نیست
زهرا
۱۸:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
به نطرتون دولت قبل که به حیله گران غرب امیدوار بود حوب بود ؟یا با افتخار به نیروی قوی سپاه متکی باشیم زنده باد سپاه
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دولت؟ کدوم دولت؟!
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تحلیل شما اشتباه است کمی بیشتر مطالعه کنید.
مهری
۱۶:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید عرض کنم خدا را شکر ما رئیس جمهور نشیدیم والا دلار می شد 5000 تومان
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خودت یه گشایشی پیدا کنی ما راحت شیم. برو ناهارتو بخور بعد برو دانشگاه
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ان شاءالله گشایش حاصل میشه تا دهان یاوه گویانی مثل شما بسته بشه
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
متاسفم برات
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
رستم قاسمی مریض شد؟
امید
۱۷:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
برای درمان میخواد بره مالزی.....
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از آی پی ایران استفاده کن
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مریض نشد مریض بود!
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
من فقط می دونم بار چپ به منزل نمی رسه!
انقلاب با مردم زنده هست و راستگو باشید
بابا حکومت اسلامی هست
لباس پیامبر دارید!
شما به کدوم سمت دارید میرید؟
قطر قرارداد گاز بیست ساله با اروپا بست
گاز هم نداریم چون فشار گازی سمت قطر هست
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
همیشه مرغ همسایه غازه
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
غربگرا نباشید
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
غربگرا نیست حرفاش منطقی جوابش را منطقی بده لطفا برچسب نزن
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
رفراندوم.
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
قطر ملت مزدور و جیره خوار اجنبی نداره ، در ایران تا یک نفر من می خواهد کار سازنده ای کند ، پیاده نظام سلطه گران به کف خیابان می ریزند و کشور را چند سال به عقب تر بر می گردانند.
محسن
۱۵:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
لکوموتیوبودجه میخواهد؟بودجه ساخت کارخانه آن رادرایران زیاد کن.
همچنین روستاهادرمانگاه میخواهندواورژانس هم آمبولانس.بانک ها هم خودپردازوخوددریافت نیازدارنددرشهروروستا.
پیروزی علم برثروت رابه جامعه ثابت کنید
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اینها در اغلب جاها وجود دارند آقا محسن.خود من معلم هستم و در روستاها خدمت میکنم و این مواردی که شما گفتید رو در اغلب روستاها دیدم. انقدر عادت نکنیم که دائم بنالیم
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
به عنوان کسی که ۲بار بهت رای دادم بهت دارم میگم آن چنان بد عمل کردی که عملا مردم میگن همون اصلاحات بیان بهتر هست و راست هم میگن و تو باحماقتت گند زدی به مملکت و سیاست گشت ارشاد و سیاست مصوبه کنکور ۱۴۰۲ به شدت مردم رد عصبانی کرده و قرار بود بیای درست کنی ونه اینکه مثلا در رابطه با همین کنکور اون یه ذره امید ملت هم به نفع پول دارها ازشون بگیری وتازه دم از عدالت هم بزنی و دم از این بزنی که مافیا کنکور نقششون کم میشه اما الان یه سر به هر موسسه ای بزنی درکنار آزمون تستی آمدن تشریحی هم گذاشتن
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت ب شما
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تو که راست می گویی ، اصلاحات پدر کشور را در آورده است خودفروخته های غرب .
شهروند
۱۵:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
واقعا زحمت کشیدی ! ولی فعلا گشایش بورس رو بزار هضم کنیم که گفته بودی اولویت دولت شماست ! قیمت های نجومی خودرو رو بزار هضم کنیم که هنوز هم خودروسازها با محدود کردن عرضه گرونتر و گرونتر میفروشن! و .....
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خدا کمکت کنه در راه خدمت به مردم. خدا خودش به زحماتت خیر و برکت بده
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هر کس که برای آبادانی مملکت صادقانه تلاش کنه و جلوی دولت های غربی و خواسته های نابجاشون سر خم نکنه خدا کمک کنه
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خدا رحمتت کنه.
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
در ایران تاریخ نشان داده کسی که بخواهد به مردم خدمت صادقانه انجام دهد غربکرایان جلویش را می گیرند ، امثال امیرکبیر و رییسی .
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
روحانی هم دنبال گشایش اقتصادی بود ولی گند زد
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اقای رئیسی
سلام
بله ملت هم میگویند اعتراضات راباید شنید منتهی فقط شنیدن کفایت نمیکند بلکه مسئولان نظام نسبت به اعتراضات مشروع یعنی گرانی وتورم ونبود داروبرای بیماران ومخصوصا بیماران خاص واوضاع بد معیشت وبیعدالتی وتبعیض ورانت عدم مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی وزمین گیر کردن کشاورزان علی الخضوص ضالیکاران دواستان شمالی و....... باید جامع عمل بپوشانند و درحل انها بعضی ها درکوتاه مدت وبعضی از مشکلاتهارا درمیانمدت وبلندمدت سعی کنند جناب اقای رئیسی من ازاینکه دراین یکماه باب شده که مسئولان نظام برای فروکش کردن اعتراضات به جمع دانشجویان میروند به فال نیک میگیرم ولی میدانم این یک شوی عوام فریبی هست مثلا دیروز اقای زاکانی برای گفتگو به دانشگاه شریف رفت ایکاش کلیپ برخورد ایشان را نسبت به دختر معترض گوش ویا میدیدی کسی که بعنوان مسئول به جمع دانشجویان میرود اولا باید ازوزرا ومدیران اجرایی دردولت باشند تا بتوانند راه حلی برای اشکالات پیدا کنند صرف نظر اینکه سخمگوی دولت ویا شهردار تهران ویا فلان سردار به دانشگاه برود دردی از دردهای دانشجویان براورده نمیشود ولی اگر سران قوا ویا وزیر علوم و..... این روند راادامه دهند شاید اثرگذاری ان خیلی بیشتر باشد جناب اقای رئیسی دیروز اقای زاکانی که خودش را انقلابی وجهادی ومنتسب به ولایت فقیه ورزمدنه وفرمانده 8سال دفاع مقدس میداند وازانجاییکه جراحات 8سال جنگ نابرابر برپیکرایشان مشهود هست از ایشان وامثال ایشان توقع میرود دربرابر معترضان خیلی با صبر وبا تامنینه به پرسشهای دانشجو پاسخگو باشند نه اینکه با تندی وبا بی ادبی نسبت به دختر برخورد کنند قطعا اینگونه برخوردها نه تنها معترضان را نسبت به نظام کاهش نمیدهید بلکه با برخورد غیراسلامی ودینی واخلاقی مسئولان میشوند اعزام نیروی منافقین
بنده از بابت برخورد اقای زاکانی که باعصبانیت وهمراه با توهین بود واقعا شرمسار شدم چرا؟ کسی که خودش را مذهبی/ولایتمدار.جانباز/ دکتر/ مقام مسئول نظام/ وکسی که خدا وپیعمبر ومعصومین ع رهبری وشهدا و...... به نفع خود ثبت وضبط میکند باید درهمه زمینه ها ازنظر اخلاقی دینی تقوا وکار سرامد دیگران باشد تا اینگونه وی را الگوی مرد انقلابی وجهادی واقعی تجسم کنند انقلابی وجهادی بودن به دومتر چفیه برگردن انداختند نیست
حمید
۰۰:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه همین آدمای بی تربیت وبی ادب باعث خشم ونفرت نسبت به نظام میشوند به قول خدا بیامرزمهدی باکری گفته بود بعد جنگ رزمندگان ایرانی به سه دسته تقسیم می‌شوندیه عده شهید میشن و یه عده دیگه جانبازان گمنامی میشن که در بدترین شرایط زندگی می کنند که حتی از یاد رفقای خودهم فراموش میشن دسته سوم پشت میزهای مدیریتی کشور می‌نشینند که همیشه دو روز جبهه وجنگ رفتنشون را می‌کوبند سرمردم که اینها همون رفقای جانبازانی هستن اونقدر طعم میز مدیریتی مزه داده که فراموش کردند همون خون شهداو نخای قطع شده رفیقشون اونو صاحب پست و مقام وصندلی مدیریت کرده
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اقتصاد کشور را 12سال شخم زده اند توقع دارید در عرض یکسال درست شود ، شما دیگه می هستید هرچی حسرت دارید دوست دارید بنده خدا رییسی در یکسال برآورده کند.
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت به حرات وجسارت وشجاعت شما
م.ح
۱۴:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
من به عنوان دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه شریف اگر آقای رییسی می اومدند، قطعا ازشون در کمال احترام استقبال می کردم و به حرفهاشون گوش میدادم چرا که جزو روسای جمهوری هستن که واقعا تلاش می کنن. ضمنا دانشگاه صنعتی شریف چندین هزار دانشجو داره که فقط یک عده قلیلی طرفدار آشوب بودند.
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تو دروغگوی بیسواد هستی نه دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف
رییس جمهور باید از بین نخبگان متعهد و متخصص کشور با انتخاب مردم برگزیده شود تا هم اقبال عمومی داشته باشد و و توان علمی و عملی داشته باشد و هم عرضه مدیریت
و هم ساده زیست و از جنس ملت باشد تا هم درد مردم را درک کند و هم مردم محور باشد و بتواند مشکلات مردم را حل کند ، و هم آنها را از فلاکت نجات دهد و هم کشور را به پیشرفت علمی و صنعتی و اقتصادی برساند
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تو دیپلم هم نداری اونوقت میگی دانشجوی مقطع دکترا هستی ؟!!
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آقا اقتصاد رو سامان بده
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
والا خود من که سالهاست تو همین رسانه های داخلی دارم نقدهای سازنده در قالب کامنت مینویسم ولی دریغ از کوچکترین گشایش...

حالا یا رسانه، خوب نقش واسطه گری رو انجام نمیده و یا حکومت گوش شنوایی نداره
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
نقد را برای پیشرفت انجام می دهند دولت کارش از نقد گذشته. دیگه احتیاجی به نقدِ نَقادان نیست هرکسی در کوچه و بازار می داند که مشکلات چه هستند ماشالله کم هم نیستند.
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کاش همه دانشجویان ما قانون اساسی کشور رو مطاله کنند تا یاد بگیرند چه سوالاتی رو مطرح کنند.
بویژه فصل سوم: حقوق ملت
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چی شد وعده های بورسی و جبران ضرر مردم . چرا بورس شده قلک دولت برای تامین کسری بودجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
چی شد گشایش اقتصادی که وعده داده بودین ؟ هر روز سفره مردم تنگ تر میشه مشکلات اقتصادی بیشتر میشه تورم و گرانی در سایه سکوت نهاد های نظارتی سر به فلک کشیده
چی شد مسکن هایی که به مردم وعده دادید؟
یکم با مردم رو راست باشید مردم در تنگنا هستند با 300 تا 400 یارانه این همه گرانی و را نمی تونند تحمل کنند
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آره جون خودت چرا فقط دانشجوهای بسیجی توی سالن راه میدی؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
الهی جلیلی سمت نداره
همش در سایه است
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دمش گرم
hos
۱۳:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دلار چند؟؟ ای حرفا رو وللش
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تشریف میبردی دانشگاه امام صادق، به هر حال مسوولین آینده ی این کشور از دانشگاه امام صادق هستن نه دانشگاه های دیگر،اونجا زبان هم را بهتر درک میکنید
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اقای رئیسی
سلام
بله ملت هم میگویند اعتراضات راباید شنید منتهی فقط شنیدن کفایت نمیکند بلکه مسئولان نظام نسبت به اعتراضات مشروع یعنی گرانی وتورم ونبود داروبرای بیماران ومخصوصا بیماران خاص واوضاع بد معیشت وبیعدالتی وتبعیض ورانت عدم مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی وزمین گیر کردن کشاورزان علی الخضوص ضالیکاران دواستان شمالی و....... باید جامع عمل بپوشانند و درحل انها بعضی ها درکوتاه مدت وبعضی از مشکلاتهارا درمیانمدت وبلندمدت سعی کنند جناب اقای رئیسی من ازاینکه دراین یکماه باب شده که مسئولان نظام برای فروکش کردن اعتراضات به جمع دانشجویان میروند به فال نیک میگیرم ولی میدانم این یک شوی عوام فریبی هست مثلا دیروز اقای زاکانی برای گفتگو به دانشگاه شریف رفت ایکاش کلیپ برخورد ایشان را نسبت به دختر معترض گوش ویا میدیدی کسی که بعنوان مسئول به جمع دانشجویان میرود اولا باید ازوزرا ومدیران اجرایی دردولت باشند تا بتوانند راه حلی برای اشکالات پیدا کنند صرف نظر اینکه سخمگوی دولت ویا شهردار تهران ویا فلان سردار به دانشگاه برود دردی از دردهای دانشجویان براورده نمیشود ولی اگر سران قوا ویا وزیر علوم و..... این روند راادامه دهند شاید اثرگذاری ان خیلی بیشتر باشد جناب اقای رئیسی دیروز اقای زاکانی که خودش را انقلابی وجهادی ومنتسب به ولایت فقیه ورزمدنه وفرمانده 8سال دفاع مقدس میداند وازانجاییکه جراحات 8سال جنگ نابرابر برپیکرایشان مشهود هست از ایشان وامثال ایشان توقع میرود دربرابر معترضان خیلی با صبر وبا تامنینه به پرسشهای دانشجو پاسخگو باشند نه اینکه با تندی وبا بی ادبی نسبت به دختر برخورد کنند قطعا اینگونه برخوردها نه تنها معترضان را نسبت به نظام کاهش نمیدهید بلکه با برخورد غیراسلامی ودینی واخلاقی مسئولان میشوند اعزام نیروی منافقین
بنده از بابت برخورد اقای زاکانی که باعصبانیت وهمراه با توهین بود واقعا شرمسار شدم چرا؟ کسی که خودش را مذهبی/ولایتمدار.جانباز/ دکتر/ مقام مسئول نظام/ وکسی که خدا وپیعمبر ومعصومین ع رهبری وشهدا و...... به نفع خود ثبت وضبط میکند باید درهمه زمینه ها ازنظر اخلاقی دینی تقوا وکار سرامد دیگران باشد تا اینگونه وی را الگوی مرد انقلابی وجهادی واقعی تجسم کنند انقلابی وجهادی بودن به دومتر چفیه برگردن انداختند نیست
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اقای رئیسی
سلام
بله ملت هم میگویند اعتراضات راباید شنید منتهی فقط شنیدن کفایت نمیکند بلکه مسئولان نظام نسبت به اعتراضات مشروع یعنی گرانی وتورم ونبود داروبرای بیماران ومخصوصا بیماران خاص واوضاع بد معیشت وبیعدالتی وتبعیض ورانت عدم مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی وزمین گیر کردن کشاورزان علی الخضوص ضالیکاران دواستان شمالی و....... باید جامع عمل بپوشانند و درحل انها بعضی ها درکوتاه مدت وبعضی از مشکلاتهارا درمیانمدت وبلندمدت سعی کنند جناب اقای رئیسی من ازاینکه دراین یکماه باب شده که مسئولان نظام برای فروکش کردن اعتراضات به جمع دانشجویان میروند به فال نیک میگیرم ولی میدانم این یک شوی عوام فریبی هست مثلا دیروز اقای زاکانی برای گفتگو به دانشگاه شریف رفت ایکاش کلیپ برخورد ایشان را نسبت به دختر معترض گوش ویا میدیدی کسی که بعنوان مسئول به جمع دانشجویان میرود اولا باید ازوزرا ومدیران اجرایی دردولت باشند تا بتوانند راه حلی برای اشکالات پیدا کنند صرف نظر اینکه سخمگوی دولت ویا شهردار تهران ویا فلان سردار به دانشگاه برود دردی از دردهای دانشجویان براورده نمیشود ولی اگر سران قوا ویا وزیر علوم و..... این روند راادامه دهند شاید اثرگذاری ان خیلی بیشتر باشد جناب اقای رئیسی دیروز اقای زاکانی که خودش را انقلابی وجهادی ومنتسب به ولایت فقیه ورزمدنه وفرمانده 8سال دفاع مقدس میداند وازانجاییکه جراحات 8سال جنگ نابرابر برپیکرایشان مشهود هست از ایشان وامثال ایشان توقع میرود دربرابر معترضان خیلی با صبر وبا تامنینه به پرسشهای دانشجو پاسخگو باشند نه اینکه با تندی وبا بی ادبی نسبت به دختر برخورد کنند قطعا اینگونه برخوردها نه تنها معترضان را نسبت به نظام کاهش نمیدهید بلکه با برخورد غیراسلامی ودینی واخلاقی مسئولان میشوند اعزام نیروی منافقین
بنده از بابت برخورد اقای زاکانی که باعصبانیت وهمراه با توهین بود واقعا شرمسار شدم چرا؟ کسی که خودش را مذهبی/ولایتمدار.جانباز/ دکتر/ مقام مسئول نظام/ وکسی که خدا وپیعمبر ومعصومین ع رهبری وشهدا و...... به نفع خود ثبت وضبط میکند باید درهمه زمینه ها ازنظر اخلاقی دینی تقوا وکار سرامد دیگران باشد تا اینگونه وی را الگوی مرد انقلابی وجهادی واقعی تجسم کنند انقلابی وجهادی بودن به دومتر چفیه برگردن انداختند نیست
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
یک مشت عنصرپوسیده مخالف و چهار تا عنصر کرد تجزیه طلب با حمایت گسترده امریکا اسراییل با تفکرایجاد هرج مرج نامنی و اغتشاش درایران سعی در تکرار سناریوی عراق لیبی و سوریه در ایران هستند. نباید با سیاست های نامنطقی و عهد بوق موجب نارضایتی مردم شد وبدین شکل ناخواسته اب به اسیاب نتانیاهوریخت.
اقای رییسی رییس جمهور محترم, در ایران خیلی ها علیرغم مسلمانی نمازویا روزه بجا نمی اورند ولی نه تنبیه میشوند نه دستگیر. در ترکیه مسلمان خانم های بی حجاب و با حجاب در همه جا از جمله اماکن دولتی در کنار هم مشاهده میشوند. واین امرکاملا انتخابی شخصی است تا حکم. خواهی نخواهی دیریا زود میبایست به این امربا شکل منطقی و عادلانه برخورد کرد.
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اگر به دانشگاه شریف میرفت باز میگفتی چرا دانشگاه تهران نرفتی بهانه جویان بنی اسرائیل
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی عزیز. من سوالی از محضرتان دارم. مفاد قرارداد 25 ساله ایران و چین چی هست؟ به نظرتان چپاول گری اقتصادی چین نیست؟ از چه جهاتی برای کشور ما سودمند است؟ لطفا در مورد این مسائل روشنگری بفرماید. باتشکر.
M
۱۲:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی کی فکرشو میکرد قیمت پراید ۲۰۰ میلیونو رد کنه

یا حضرت حجت نظاره گر که هستی
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
نقدی که شنیده بشه
که متاسفانه ما تو همین مورد ایراد داریم بخاطر همین نقد حتی در صورت بیان مورد اثر قرار نمیگیره و تبدیل به عقده و اعتراض و اغتشاش میشه
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بورس چی میشه رییس جان
جاوید
۱۲:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات در انتظار بررسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
عیدی روز دانشجو گرانی و گرانی خودرو های سایپا
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
یادته گفتی خدارو شکر رئیس جمهور نشدم دلار بشه 5 هزار تومان الان دلار رفته بالای 36 هزار تومان بنظرت حکم خودت چیه؟؟؟
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
Yjc چرا نظرات نمی زاری
اشکان مرادی
۱۲:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
به داد دانشجوها برسید امروز ثبت نام ارشد شروع شده .
هزینه ثبت نامش خیلی بالاعه. دریابید دانشجوهای مستضعف را
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خیلی رو داری بخدا ...‌سنگ پا.....
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شخصی که به ملت ایران خیانت کرد...جز هرج مرج کار دیگه ای بلد نیست
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هههههه
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تازه بعد از این همه کشته و خسارت و هزینه و فشار به مردم به این نتیجه رسیدید که صدای مردم رو باید شنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعی تا حالا نشنیده بودید ؟؟؟ صدای کدوم مردم اونایی که حقوق بگیر و کارمند شما هستند یا صدای عموم مردم ...
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کارمند هم جز مردم اند و تا وقتی که خواسته آنها منطقی و عادلانه و زیاده خواهی نباشد با شنیده شوند و حتی عملی
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی بعد از کوروش بزرگ،بهترین تاریخ رو برا ایران رقم خواهی زد.
..
۱۱:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
حمایت همه جانبه از بورس
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
همه وعده های پوچ تورم کمر مردم را شکسته دنبال پرتغال فروش هستند
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
واقعاً اگه مردم و کشور رو دوست دارید دست از حاشیه بردارید مگه شریف و تهران داره ، بخدا ما مردم گناه داریم دین دارین کم رو اعصابمون باشید اگه کاری بلدی همراهی کن با آلبانی نشینها همراهی نکن.
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
فقط باید شنید
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اقای ناشناس که می
گی چرا نرفتی دانشگاه شریف ؟ مگه دانشگاه شریفی هم بعد از این اغتششات داریم؟ ، شریف بودن دانشگاه به ادامهایی است که داخلش با شرافت باشند در اینصورت است که اسمش شریف میشه ، وقتی تعداد شریفها کم میشه دیگه با یک دانشگاه معمولی چه فرقی میکنه ؟ شریف شریف انگار چه تحفه ای هست ، جز پولدارهای مرفهین بیدرددی که حداقل 50 درصد داشجوهاش رو تشکیل می دهند. و اصلا اخلاق و ادب رو باید براشون واحد درسی گذاشت تا بیاموزند. لطفا نظرم رو پخش کنید
بازنشسته
۱۱:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
با سلام
آقا سید حرفاتون در مورد دلار هم یادتون هست؟
کوچک شدن سفره مردم چطور؟