سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای هماهنگی بین استانی در زمان بارش برف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از جلسه برنامه ریزی برای هماهنگی بین استانی در زمان بارش برف احتمالی خبر داد.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: جلسه هماهنگی و آمادگی زمستانی استان‌های گیلان، قزوین، اردبیل و زنجان در سالن همایش‌های فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

او افزود: مدیران و فرماندهان این استان‌ها در این جلسه بر تعامل و برنامه ریزی‌های مشترک در جاده‌های بین استانی جهت پیشگیری از هرگونه مشکل و مسدودی مسیر‌ها و هماهنگی ترافیکی در زمان بارش برف احتمالی تأکید کردند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، همچنین نحوه هماهنگی‌های بین استانی و عملیاتی جهت امدادرسانی به موقع، بازگشایی مسیر‌ها و نحوه به کارگیری و بهره مندی از خودرو‌های دو دیفرانسیل در بحران‌ها به ویژه در زمان بارش برف به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

مرادی تصریح کرد: در خصوص همکاری چندجانبه مدیران راهداری، هلال احمر و پلیس راهور استان‌های گیلان، اردبیل، زنجان، قزوین نیز گفتگو و بحث کارشناسی و مصوبات جلسه به ۴ استان ابلاغ شد.

 پلیس راه گیلان نیز پیش از این با اشاره به طرح زمستانی سال ۱۴۰۱ اعلام کرده بود: در طرح زمستانی امسال، علاوه بر پوشش شبانه‌روزی ۳ گردنه برف‌گیر پر تردد استان با توجه به تجارب سال‌های گذشته، نسبت به پیش‌بینی پوشش ترافیکی در سایر محور‌های کوهستانی و همچنین جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز اقدام شده است.

 برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی و تعامل استان‌های همجوار بسیار مهم و حیاتی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.