سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۴۵۰ راهدار در محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از آماده‌باش ۴۵۰ راهدار در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آماده‌باش ۴۵۰ راهدار در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و گفت: این حضور ۲۴ ساعته به ویژه در محور‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان تا پایان فعالیت سامانه بارشی ادامه دارد.

وی افزود: همچنین ۴۲ راهدارخانه در استان فعال شده است که از این تعداد ۱۱ راهدارخانه فصلی و ۳۱ راهدارخانه دائمی است.


بیشتر بخوانید


غلامی با اشاره به تامین و ذخیره شن و نمک موردنیاز برای بازگشایی محور‌های ارتباطی استان در راهدارخانه‌های استان، تصریح کرد: مشکلی در این خصوص وجود ندارد و ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز در اختیار راهدار‌ها قرار داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از صبح سه شنبه بارش‌های پراکنده‌ای در شهرستان کوهرنگ شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش برف درخواست می‌شود تا رانندگان برای عبور از گردنه‌ها و محور‌های برف‌گیر استان خودرو‌های خود را مجهز به زنجیرچرخ کرده و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۲۱:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
ما که چهارمحال برف ندیدیم این راهدارها برا چی اماده باش بودم از زمانی که سد کا رون ۱و۲و۳و۴ زدن بارون برف تمان این ابرها رواین دیا چه ها از هم گسسته میشن ناگفته نماند المان هم دریکی چند ایالت های خودش این چنین سدهای زده بود وطبق تحقیقات متوجه شدن که از زمانی که سدها را دایر کردن جندین ایالت با خشکسالی روبرو شدن لدا دستو تخلیه سدها داده شد ودوبار بارندگی به نرمال سالهای قبل برگشت
موسوی
۰۹:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
کدام بارش ماشهرکردساکن هستیم ازسشنبه اصلابارندگی تواین استان نشد
خاجی
۰۸:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
برفی نیومده اینجا تو این استان این جو سازیها چیه !!!!!