سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روزهای پرحادثه در پایتخت/ رانندگی را ساده نگیرید!

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پليس راهور تهران گفت: خیابان آزادی جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ مجید رنجبر در خصوص وضعيت ترافيکی معابر بزرگراهی پايتخت در صبح چهارشنبه  ۱۶ آذر  ماه ۱۴۰۱   اظهار کرد:  بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیرغرب به شرق از جناح  دارای ترافیک هستند .

وی بیان کرد : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهمدی  دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ  رنجبر گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل ااز  پل  صیاد،  مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب بهشرق آزادراه از چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی  افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از  ابتدای صبح  در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی وکنترل ترافیک  حضور دارند و طرح جناغی  ها بمنظور  نظم بخشی به بزرگراه ها در  حال اجراست .

سرهنگ رنجبر گفت : رانندگی  را در این روزها ساده نگیرید  چرا که بخاطر  شرایط لغزندگی معابر و سرعت و بی  دقتی برخی رانندگان بخاطر عدم رعایت فاصله طولی  و همچنین عجله و شتاب  در  رانندگی  روزهای  پرحادثه ای  را شاهد هستیم .

کارشناس  مرکز کنترل ترافیک  پليس راهور تهران بزرگ  از  رانندگان خواست نسبت به بازدید و رفع نقص  سیستم بخاری  خودرو ،بازدید و بررسی عاج لاستیک ها اقدام و در  شرایط بارانی  فاصله طولی را با خودروی  مقابل رعایت و استراحت کافی  و لازم را برای  رانندگی داشته باشند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در این شرایط طبق گفته پایس محترم راهور باید با احتیاط حرکت کرد و با رانندگان دیگر کمال همکاری را نمود ،بنده در صورت بارانی بودن هوا نور پایین را روشن میکنم ،در صورتی که راننده ای بخواهد لاین خود را عوض کند بازدن راهنما و اطمینان از خالی بودن محل اقدام به اینکار کند وراننده عقبی هم با حوصله اجازه اینکار را بدهد تا از ایجاد خطوط یاصف اضافه خودرو ها در بزرگراه اجتناب گردد تا ترافیک قفل نگردد.در صورت گردش بجپ خودرو باید در سمت چپ خیابان موقعیت بگیرد تا مسیر رانندگانی که قصد تردد مستقیم را دارن سد نکند.