سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریالی مخابرات کردستان برای فیبرنوری

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۵ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های فیبرنوری با هدف افزایش کیفیت سرویس‌های مخابراتی استان، سرمایه گذاری شد.

آزاد حکمت اظهار داشت: مخابرات منطقه در زمینه ارائه خدمات با کیفیت و نوین به مشتریان، توسعه فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر پنج هزار و ۵۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شده است که در این حوزه استان پیشرو محسوب می‌شود.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان  اظهار داشت: فیبر نوری رشته‌ای از تار‌های بسیار نازک شیشه‌ای است که به منظور ارسال امواج نوری در مسافت‌های طولانی از آن استفاده می‌شود، افزایش پهنای باند برای ارسال سریعتر اطلاعات بر بستر امن و مطمئن و افزایش کیفیت خدمات و سرویس‌های مخابراتی از جمله مزایای فیبر نوری است.

او  با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار و ۲۱۵ کیلومتر فیبرنوری در نقاط روستایی و ۸۴۱ کلیومتر در نقاط شهری و بین شهری اجرا شده است، گفت: برای اجرای پروژه کابل‌کشی فیبر نوری و تامین تجهیزات، سرمایه‌گذاری لازم در نقاط روستایی به منظور برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات مخابراتی انجام شده است.

حکمت یادآور شد: از ابتدای سال جاری ۹۵ کیلومتر فیبر نوری با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال در نقاط روستایی استان اجرا شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.