سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور‌های فناوری از نمایشگاه پژوهش بازدید می‌کنند

رئیس پارک علم و فنآوری قزوین گفت: امسال تور‌های فنآوری و تور‌های راهیان پیشرفت را فعالانه برنامه ریزی کردیم تا از نمایشگاه پژوهش بازدید کنند.

جعفر احمدی رئیس پارک علم و فنآوری قزوین گفت: امسال تور‌های فنآوری و تور‌های راهیان پیشرفت را فعالانه برنامه ریزی کردیم تا از نمایشگاه پژوهش بازدید کنند و در کنار آن از دانشگاه‌های استان و مدارس هم دعوت کردیم در این رویداد علمی حضور یابند.

وی افزود: متولی اصلی برگزاری این نمایشگاه پارک علم و فنآوری بود و در این راستا اکثر دستگاه‌های آموزشی و پژوهشی در این نمایشگاه شرکت کردند و محصولات و دستاورد‌های پژوهشی خود را در ۲۵ غرفه به نمایش گذاشتند.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین یادآورشد: برای ترویج بهتر امر پژوهش و فنآوری و ایجاد خودباوری در بازدید کنندگان برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا جوانان، نوجوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها بتواند از این نمایشگاه بازدید کرده و با دستاورد‌های پژوهشی آشنا شوند و با انگیزه بیشتری در مسیر علم و دانش گام بردارند.

وی گفت: اگر بخواهیم هم تولیدکننده فنآوری و هم مصرف کننده آن باشیم و وابستگی به خارج را قطع کنیم باید شعار‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیریم و برای عملی شدن آن همت کنیم و توجه به تحقیق و پژوهش لازمه عملی شدن برنامه هاست و امیدواریم با جدی گرفتن تحقیق وپژوهش بهع دستاورد‌های مناسبی برسیم.

نمایشگاه پژوهش و فنآوری تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۹  تا ۱۶ برای بازدید محققان و پژوهشگران و سایر علاقمندان در محل پارک علم و فناوری قزوین برپاست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.