سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع آتش سوزی در یک واحد تولیدی در ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: وقوع آتش سوزی در یک واحد تولیدی ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین، خساراتی بر جای گذاشت.

روح‌اله برادران حیدری گفت: وقوع آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین، باعث از بین رفتن یکی از سوله‌های انبار و همچنین مواد اولیه و محصولات تولیدی در این انبار واحد تولیدی شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: در اثر وقوع آتش سوزی در یک واحد تولید کننده رنگ و رزین در ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین، خوشبختانه با حضور به موقع ۵ خودوری آتش نشانی از شهرک صنعتی اردبیل ۲ و شهرستان‌های اردبیل و نمین، این آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به سالن‌ها و انبار‌های همجوار جلوگیری شد.

برادران حیدری افزود: آتش سوزی در ساعت ۳:۳۰ صبح در یکی از انبار‌های این واحد تولیدی اتفاق افتاد که با تلاش پرسنل خدوم آتش نشانی، حریق در ساعت ۷:۳۰ صبح کنترل و خاموش شد.

او ادامه داد: خوشبختانه با توجه به پرخطر بودن محصولات تولیدی این واحد صنعتی، این حادثه خسارات جانی در برنداشت ولی متاسفانه باعث از بین رفتن یکی از سوله‌های انبار و مواد اولیه و محصولات تولیدی در این انبار واحد تولیدی شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، یادآور شد: رعایت موارد ایمنی و اقدامات پیشگیرانه یکی از مواردی است که باید به طور جدی توسط واحد‌های تولیدی پیگیری و انجام شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد حداقل خسارات وارده به واحد‌های تولیدی باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.