سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان:

با ایجاد اکوکمپ روستای تهم شهرستان زنجان موافقت شد

سعید صفوی گفت: موافقت اصولی اکوکمپ در روستای تهم شهرستان زنجان صادر شده است و برای تحقق این مهم پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

سعید صفوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اکو کمپ در تهم موجب توسعه این منطقه خواهد شد، اکو کمپ در مسیر تهم به چلگان دهستان تهم با هدف توسعه طبیعت گردی و ارتقای گردشگری روستایی در مساحت ۳۱ هزارو ۵۱۸ مترمربع و زیربنای۷۸۰ مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری ۶۶ میلیارد ریال، حداقل برای هفت نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و بکر بودن محوطه "داداش دره سی" و پتانسیل‌های گردشگری و اشتغال‌زایی، در تلاش هستیم تا با اجرای اکو کمپ، زمینه لازم برای جذب گردشگر و اشتغال‌زایی پایدار را در این محوطه فراهم کنیم.

صفوی یادآورشد: طرح ایجاد نخستین اکوکمپ با رعایت کامل توسعه پایدار و بدون هرگونه آسیب زیست محیطی به طبیعت ایجاد راه اندازی خواهد شد تا ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی موجب رونق فروش محصولات روستایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اکو کمپ یکی از جدیدترین ایده‌های نوآورانه در صنعت گردشگری بوده که در سال‌های اخیر با اهمیت موضوع حفظ محیط زیست در جهان اهمیت بیشتری پیدا کرده که تمامی خدمات این مجموعه همگام با محیط‌زیست منطقه است و مغایرتی با آن ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.