سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۱ هزار کیلوگرم بسته پروتئینی در مناطق محروم خوزستان

رزمایش سفره احسان با هدف کمک به اقشار و خانواد‌های نیازمند در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار خوزستان برگزار شد.

در قالب ۴۱ تن بسته پروتئینی مرغ با اولویت مناطق محروم دارای سوء تغذیه، بین خانوار‌های نیازمند استان خوزستان توزیع شد.

توزیع ۴۱ هزار کیلوگرم بسته پروتئینی مرغ سبد کالای معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان خوزستان با همکاری بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

توزیع بیش ۴۱ هزار کیلوگرم بسته‌های پروتئینی (گوشت مرغ) بین نیازمندان خوزستان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با عنوان پویش سفره احسان آغاز شد.

محمدرضا علیپور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان گفت: این بسته‌ها در قالب رزمایش همدلی و احسان با عنوان پویش سفره احسان، با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در سطح شهرستان‌های استان بین نیازمندان و مددجویان خوزستان توزیع شد.

او می‌گوید: این اقدام در راستای اجرای ایران همدل انجام می‌شود، گفت: در هفته گذشته با کمک بنیاد احسان، ۱۵ هزار کیلو گوشت و بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

او با اشاره به همکاری نیروی جهادی و داوطلب در تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان، گفت: بخشی از این افراد فعالان مراکز نیکوکاری و نیرو‌های بسیجی، جهادی و مردمی هستند.

او گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر، دارو و درمان از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محسوب می‌شود که این اقدامات با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور انجام می‌شود.

به گفته او از خدمات همکاری ستاد اجرایی فرمان امام تشکر و قدردانی می‌کنم که همواره در امورخیر و کمک به مستضعفین ایتام و محرومین همراه بوده و این رزمایش‌ها همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.