سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی همدان:

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی همدان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در برقراری امنیت مردم با کمک سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی و بسیج با قدرت و اقتدار عمل خواهیم کرد.

 سردار سلمان امیری ر دیدار با مدیران ورزش و جوانان همدان گفت: امنیت تضمین کننده سلامت جامعه است و ماموریت‌های پلیس در راستای آرامش و امنیت جامعه، تفریح مردم، تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی است.

او گفت: امنیت زیربنای تمام فعالیت‌های جامعه است و مردم اگر در امنیت باشند می‌توانند مسیر اجتماعی و ورزشی خود را به درستی طی کنند.

فرمانده انتظامی همدان گفت: در ادامه با بیان اینکه ورزش در پیشگیری از وقوع و کاهش بسیاری از جرایم نیز نقش بی‌بدیلی دارد، گفت: فرهنگ عمومی نقش بنیادین در ظهور و بروز هنجار‌ها و ناهنجار‌های جامعه و در کنترل و تشدید بحران‌های اجتماعی دارد و حتی بحران‌های اقتصادی و سیاسی نیز در بستر فرهنگ عمومی جامعه متولد می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این دیدار گفت: تلاش‌های نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور بر نقش موثر این نیرو در ثبات و اقتدار ایران اسلامی قابل قدردانی است.

علی حقیقی گفت: نیرو‌های انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که تمامی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سایه همین نظم و امنیت تحقق می‌یابد.

او گفت:عوامل انتظامی همدان همیشه همیار دستگاه ورزش در برنامه‌های اجرایی و مسابقات مختلف هستند که نقش پلیس در ایجاد فضای امن و سالم برای رشد و گسترش فعالیت‌های ورزشی به ویژه در حوزه همگانی بسیار موثر بوده است.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.