سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت بی نظیر داوطلبان گره گشای بسیاری از مشکلات

ظرفیت بی نظیر داوطلبان می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران به مناسبت فرارسیدن ۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان، گفت: داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی نظیری که از متن جامعه می‌جوشد می‌تواند گره گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات باشند.

او افزود:واقعیت این است که علی رغم همه برنامه‌ها و فراخوان‌ها هنوز موفق نشدیم از ظرفیت بی بدیل داوطلبان در جهت اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف به طور کامل و حداکثری استفاده نماییم.

فخاری نقش و تاثیرگذاری داوطلبان را در جمعیت هلال احمر، نقشی سازنده، معنوی، امیدبخش و گره گشا توصیف کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است در مواقع بحران و اضطرار هر جا که دست یاری به سوی داوطلبان دراز کردیم، حماسه‌ای عظیم از مودت و هم افزایی و مشارکت شورانگیز داوطلبان را شاهد بودیم.

او با اشاره به کمک پرشور و حماسه ماندگار مردم استان در جریان امدادرسانی به آسیب دیدگان بحران کرونا و همچنین متاثرین خشکسالی استان سیستان و بلوچستان، افزود:معتقدم با هیچ زبان و ادبیاتی نمی‌توان عظمت مشارکت آحاد مردم استان را که با محوریت داوطلبان و فرهنگ داوطلبی محقق شد را توصیف کنیم.

فخاری مشارکت موثر داوطلبان جمعیت هلال احمر استان را در احداث پایگاه‌های امدادونجات و اهداء زمین و سایر ادوات و تجهیزات امدادی از آمبولانس و خودروی نجات گرفته تا کمک‌های نقدی را بسیار امیدبخش و مایه مباهات دانست و گفت: از اینکه خدمتگزار مردمانی با این روحیه تعاون و همکاری هستیم به خود می‌بالیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.