سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به‌زودی برنامه‌های پایش سلامت کارکنان اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به‌زودی برنامه‌های پایش سلامت کارکنان با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آن‌ها اجرا می‌شود.

 اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دومین جلسه شورای ارتقای سلامت کارکنان در سال جاری با بیان اینکه حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان از جمله مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، گفت: در تحقق این مهم فعالیت‌های مختلفی در قالب برنامه عملیاتی، تدوین و برنامه‌ریزی شده که باید به نحو مطلوبی اجرا شود.

وی بر انجام غربالگری بیماری‌های جسمی و روحی و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف شناخت بیماری‌های مهم و کسب مهارت‌های زندگی تاکید کرد و افزود: با برپایی این دوره‌ها می‌توان سطح دانش سلامت کارکنان را ارتقا داد و از بروز بیماری‌ها پیشگیری کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پایش سلامت کارکنان بیان کرد: از لیست آزمایش‌ها و اقدامات تشخیصی اعلامی بنیاد مرکز، استعلام قیمت صورت گیرد و در اولین فرصت برنامه‌های پایش سلامت کارکنان شروع شود.

وی گفت: برپایی مسابقات ورزشی در سالن ورزشی این موسسه می‌تواند کارکنان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب کند و نشاط و شادابی آن‌ها را افزایش دهد.

زهرا تقوایی‌کشتکار دبیر شورای ارتقای سلامت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اقدامات انجام شده این شورا را تشریح کرد.

همچنین در این جلسه، هر یک از اعضای شورای ارتقای سلامت کارکنان، راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود را جهت اجرای فعالیت‌های حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان طبق برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ ارائه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.