سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۴۰ میلیارد تومان به طرح‌های نیمه‌تمام مسکن خراسان رضوی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به این بنیاد اختصاص یافته است.

محمود واحدیان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از این میزان ۲۷۰ میلیارد تومان برای اتمام اجرای طرح هادی در ۲۰۰ روستای خراسان رضوی اختصاص یافته که در زمینه تاکنون مبادله موافقت نامه برای تخصیص اعتبارات هزینه‌ای انجام گرفته است.

او افزود: ۵۰ میلیارد تومان دیگر از این اعتبارات مربوط به انجام مطالعات برای تهیه یک هزار و ۱۱۳ طرح هادی روستایی در خراسان رضوی بوده که این مطالعات در حال انجام است و اکنون ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از کل اعتبارات اختصاص یافته، مربوط به طرح عملیات ساماندهی مسیل کال زرکش، در مسیر جاده قوچان – مشهد به سمت روستای سیدآباد است.

آغاز عملیات اجرایی این طرح توسط بنیاد مسکن از سال۱۳۹۹

سیدرضا بدیعی کارشناس مسئول سوانح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز در خصوص روند اجرایی عملیات ساماندهی کال زرکش به گفت: عملیات اجرایی این طرح توسط بنیاد مسکن از سال  ۱۳۹۹ آغاز شده است.

او افزود: در ابتدای اجرای این طرح، دولت ۲۰ میلیارد تومان در قالب پیشگیری از بروز حوادث در مناطق حاشیه‌ای مشهد به ساماندهی مسیل کال زرکش اختصاص داد که از این محل ایجاد دیوار بتنی، حفاظ روی دیوار و کف کانال انجام گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.