سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مطالعاتی موزه دفاع مقدس دریایی ماهشهر در دست بررسی است

فرماندار ماهشهر گفت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه فرهنگی و اقتصادی در هر جامعه، توجه به میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بوده و طرح مطالعاتی موزه دفاع مقدس دریایی ماهشهر در دست بررسی است.

فریدون بندری گفت: بندرماهشهر از غنای فرهنگی و گنجینه تاریخی بالایی برخوردار بوده که متأسفانه مغفول مانده، که ما عزم خود را جزم کرده و با همفکری و همدلی صاحبنظران و دیگر مدیران و مسئولان شهری این نقیصه را جبران نموده تا شهرستان را با مختصات شهر «رود، خور، دریا و صنعت» در میان اذهان عمومی و سایر جوامع و تمدن‌ها معرفی نماییم.

او می گوید: در این راستا به همت مجموعه مدیریتی درون شهرستان اقدام به ساخت ساختمان اداری و موزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نموده ایم، ضمن آنکه با توجه به نقش بندرماهشهر در دوران دفاع مقدس بعنوان هاب دریایی در حمایت و کمک رسانی به خرمشهر و آبادان، تصمیم بر آن گرفته شده تا موزه دریایی با وسعتی مطلوب جهت ماندگار ساختن این ایثارگری مردم شهید پرور ماهشهر ایجاد گردد.

به گفته فرماندرا بندر ماهشهر یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه فرهنگی و اقتصادی در هر جامعه، توجه به میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و در یک کلام توجه به توریسم و گردشگری می‌باشد که می‌تواند نقش بسزایی در تولید ناخالص ملی و شناساندن فرهنگ و تمدن کشور به دیگر جوامع بشری ایفا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.