سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح احاله مدیریت مراتع در کرمانشاه

رئیس اداره مراتع منابع طبیعی استان کرمانشاه از اجرای طرح احاله مدیریت مراتع در کرمانشاه در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی خبر داد.

عباس قنبری رئیس اداره مراتع منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : با توجه به پراکنش مراتع در استان کرمانشاه و ضرورت جلب مشارکت مردم در حفظ و احیا این منابع ارزشمند حیاتی طی سال‌های گذشته طرحی به عنوان احاله مدیریت طرح‌های مرتعداری به جوامع بهره‌بردار در دستور کار ادارات منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: در طرح احاله مدیریت، مرتعداران علاقمند با مراجعه به ادارات منابع طبیعی، ارائه درخواست و با حضور در دفاتر ثبت اسناد استان کرمانشاه متولی اجرای طرح مدیریت طرح‌های مرتعداری شده و عملاً در قالب قراردادی ثبت شده با مدت زمان ۱۰ تا ۳۰ ساله به نوعی مالک مرتع مورد نظر می‌شوند و طی این مدت اگر آن اهداف ثبت شده در کتابچه طرح را به خوبی اجرایی کنند متولی و بهره‌بردار دائمی می‌شوند.

رئیس اداره مراتع منابع طبیعی استان کرمانشاه تصریح کرد: از جوامع بهره‌بردار درخواست می‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این اقدام ارزشمند که ایجاد انگیزه و اطمینان را در آن‌ها دو چندان می‌کند به اداره مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه و یا ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های خود مراجعه کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.