سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

  تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه‌ای رانندگان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: با هدف بررسی صلاحیت، مهارت و توانمندی رانندگان در کنترل نحوه بارگیری و مهار بار، نحوه ارزیابی وضعیت ایمنی وسیله نقلیه چهارمین مرحله سنجش مهارت برگزارشد.

شهرام ملایی هزاروندی گفت: چهارمین مرحله آزمون الکترونیکی رانندگان ذیل تفاهم نامه راهداری در ۶ حرفه راننده کامیونت برون شهری،   راننده وانت حمل و نقل برون شهری، راننده وانت کرایه برون شهری، راننده مینی بوس شهری، راننده اتوبوس برون  شهری  و راننده کامیون حمل و نقل  باحضور۱۸۸ نفر برگزارشد.

او می‌گوید: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون‌های کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون‌های عملی که با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان  برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، شرکت کنند.

به گفته او شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای در دو استاندارد «راننده کامیون حمل و نقل کالا» و «راننده اتوبوس برون‌شهری» که در این آزمون شرکت کردند، گواهینامه مهارت شغلی داده می‌شود.

ملایی هزاروندی گفت: این گواهینامه ملاک احراز مهارت شغلی برای ورود به عرصه فعالیت حمل و نقل جاده‌ای در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دریافت کارت هوشمند رانندگی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.