سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبان کراچی های سیار دست فروشان را جمع آوری کردند

شهرداری کابل گفت شماری از کراچی‌های سیار که باعث اخلال در رفت و آمد شده بودند از سوی شاروالی کابل جمع‌آوری شده است.

 
بارکزی افزود شهر کابل ظرفیت تمامی دست فروش‌ها را نداشته و تعدادی از آنها به روی سرک‌ها آمده اند که باعث بندشدن رفت و آمد ترافیک شده است.
 
بارکزی بیان داشت در بعضی نواحی‌ مانند ناحیه ۱۲ سه جریب زمین که مربوط شهرداری کابل بود، برای دست‌فروشان واگذار شده است و در ناحیه اول و دوم به گونه‌ای دست فروشان را تنظیم کرده اند که مزاحمت برای رفت و آمد مردم و ترافیک نباشد.
 
بارکزی ادامه داد تعداد کسانی که غرفه از طرف شهرداری کابل دریافت نکرده اند به روی سرک‌ها و پیاده رو‌ها آمده که باعث مزاحمت در رفت و آمد مردم می‌شوند.
 
بارکزی اظهار داشت به کراچی‌های سیار که باعث اخلال ترافیک می‌شوند اجازه فعالیت نمی‌دهند و هدف شهرداری کابل نظم عمومی در شهر می‌باشد.
 
وی بیان داشت که وظیفه شهرداری کابل ایجاد نظم در شهر است و برنامه های کاری برای مردم باید توسط نهادهای مربوطه ایجاد شود.
 
لازم به ذکر است که در چند روز اخیر شهرداری کابل شماری از دست‌فروشان را که به روی سرک‌ها آمده بودند و سبب بندش در رفت و آمد شده بودند، جمع آوری کرده است.

 
بارکزی افزود که شهر کابل ظرفیت تمامی دست فروش‌ها را نداشته و تعداد از آنان به روی سرک‌ها آمده اند که باعث بندش در رفت و آمد ترافیک شده است.
 
وی بیان داشت که در بعضی نواحی‌ها مانند ناحیه ۱۲ سه جریب زمین که مربوط شاروالی کابل بود، برای دست‌فروشان واگذار شده است و در ناحیه اول و دوم به گونه دست فروشان راتنظیم کرده اند که مزاحمت برای رفت و آمد ترافیک و مردم نباشد.
 
وی ادامه داد که تعداد کسانی که غرفه از طرف شاروالی کابل دریافت نکرده اند به روی سرک‌ها و پیاده رو‌ها آمده که باعث مزاحمت در رفت و آمد مردم می‌شوند.
 
بارکزی اظهار داشت که به کراچی‌های سیار که باعث اخلال ترافیک می‌شوند اجازه فعالیت نمی‌دهند و هدف شاروالی کابل نظم عمومی در شهر می‌باشد.
 
وی بیان داشت که وظیفه شاروالی کابل ایجاد نظم در شهر است و برنامه های کاری برای مردم باید توسط نهادهای مربوطه ایجاد شود.
 
لازم به ذکر است که در چند روز اخیر شاروالی کابل شماری از دست‌فروشان را که به روی سرک‌ها آمده بودند و سبب بندش در رفت و آمد شده بودند، جمع آوری کرده است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.