سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون اساسی نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی افراد ارزشمند و انقلابی/ضرورت بررسی مطالبات و نیازمندی‌های معلولین

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بر حفظ قانون اساسی که ریشه آن با فداکاری‌ها و جان گذشتگی افراد ارزشمند ازجمله شهدا شکل گرفته تاکید کرد.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد  گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ توسط مجلس خبرگان در ۱۷۷ اصل تصویب شد، در ۱۲ آذر همان سال این قانون به همه پرسی گذاشته شد و با ۹۸ و ۲ دهم درصد آراء مردم، به تصویب نهایی ملت ایران رسید.

سیفی ادامه داد: در سال ۱۳۶۸ پس از حکم امام به ریاست جمهوری وقت، اصلاحاتی در قانون اساسی از جمله تغییر سمت نخست وزیری به معاون اول ریاست جمهوری اجرا شد.

او خاطر نشان کرد: امید است تمام مردم و مسئولین کشور مجری قانون اساسی در آحاد بخش‌ها باشند و قانون اساسی که ریشه آن با فداکاری‌ها و جان گذشتگی افراد ارزشمند ازجمله شهدا شکل گرفته است حفظ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همچنین روز جهانی معلولان را به معلولین کشور تبریک گفت و ادامه داد: روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی‌های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می‌توان به قله‌های افتخار و امید رسید.

سیفی تأکید کرد: مسئولان و متولیان این جامعه موظف هستند با جدیت مطالبات و نیازمندی‌های آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.