سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داشتن زنجیر چرخ برای راه های کوهستانی البرز الزامی است

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بارش برف در محورهای مختلف این استان، همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در جاده های کوهستانی الزامی است.

سرهنگ پیمان کرمی گفت: به مسافرانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی البرز را دارند توصیه می شود در صورتی که ضرورتی ندارد سفرخود را به زمان دیگر موکول کنند.

او افزود: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های البرز ، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است .

کرمی افزود: با توجه به بارش برف در استان البرز چند مورد تصادف خسارتی و واژگونی وسیله نقلیه در راه های این استان رخ داد که رانندگان در این شرایط باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه فاصله طولی با خودرویی جلویی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: یکی از علل افزایش تصادف در شرایط بارشی، کاهش ضریب اصطکاک لاستیک ها با زمین و همچنین کاهش دید رانندگان است که باید از لاستیک مناسب این فصل استفاده شود تا به افزایش ایمنی سرنشینان خودرو کمک کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.