سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری؛

ارتباط میان دانشگاه و دانشجو منجر به افزایش تعامل میان این دو قشر می‌شود

خسروی گفت: برقراری ارتباط مطلوب و موثر میان دانشگاه و دانشجو منجر به افزایش تعامل میان این دو قشر می‌شود.

محمود خسروی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۷ عضو هیئت علمی، ۱۳۰ کارمند در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: همچنین هم اکنون هفت هزار و ۲۰۰ دانشجو در این دانشگاه به تحصیل می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


خسروی تبدیل وضعیت نیروها، تجهیز سیستم‌های الکترونیکی دانشگاه و مراکز رشد و بهسازی و بازسازی واحدهای فرسوده دانشگاه پیام نور استان را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر این موارد در اسرع وقت برطرف شود دانشگاه پویایی را خواهیم داشت.

وی گفت: در شرایط حساس کنونی که کشور با چالش‌های اقتصادی رو به رو است، دانشگاه پیام نور، ایجاد اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان را وظیفه خود می‌داند و در این راستا گام بر می‌دارد.

خسروی با اشاره به نیمه حضوری و الکترونیکی بودن کلاس‌های دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: این شیوه آموزشی در شبکه‌ای متصل و گسترده، محتوایی با کیفیت و یکسان را به کل کشور ارائه می‌کند و از این جهت فرقی نمی‌کند که دانشجو در تهران باشد یا در یک منطقه محروم و این نشان می‌دهد که دانشگاه پیام نور توانسته عدالت آموزشی را در سراسر کشور برقرار کند.

وی بیان کرد: این شیوه آموزشی همچنین به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بتوانند در کنار تحصیل بی دغدغه شغلی داشته باشند و یا شاغلین در کنار کار به تحصیل خود ادامه دهند.

خسروی شهریه دانشگاه پیام نور را یک سوم دیگر دانشگاه‌های شهریه بگیر دانست و ادامه داد: ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور از قشر متوسط هستند و این دانشگاه همواره به حداقل افزایش شهریه اکتفا کرده است تا امکان تحصیل برای همگان وجود داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.