سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سه نفره سرقت منزل در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سه نفره سرقت منزل در شهر کرمانشاه و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت در محله‌های مختلف شهر "کرمانشاه" و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته و دو عضو دیگر اعضای باند شدند و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر "کرمانشاه" اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

جاویدان با بیان اینکه فرد مالخر نیز در ادامه توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این فرد مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

وی از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: سارقان و مالخر دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ارزش سرقت‌های کشف شده توسط پلیس آگاهی را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: افراد مال باخته نیز می‌توانند برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی استان واقع در میدان لشکر مراجعه کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.